اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیریه جوانمردان مولاعلی(ع) محمودآباد خبر داد

مساعدت مالی و اشتغال 975 معتاد در محمودآباد

خبرگزاری فارس : مدیرعامل انجمن خیریه جوانمردان مولاعلی(ع) محمودآباد گفت: تاکنون 975 معتاد برای مساعدت و بهبودی به این انجمن مراجعه و مورد مساعدت مالی، سبد کالا و ایجاد اشتغال قرار گرفتند.

مساعدت مالی و اشتغال 975 معتاد در محمودآباد
سجاد عرب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد بیان داشت: انجمن خیریه مولاعلی در سال 83 با مجوز رسمی از بهزیستی کشور فعالیت خود را شروع کرده است.  
مدیرعامل انجمن خیریه جوانمردان مولا علی(ع) محمودآباد تصریح کرد: این انجمن در سازمان‌های مردم‌نهاد و شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران، ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، خانه خیرین ایران و شبکه ارتباطی سازمان‌های غیردولتی زنان نیکوکار عضویت دارد و نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان محمودآباد در فرمانداری نیز است.  
عرب‌زاده تصریح کرد: با هدف آگاه‌سازی مردم با معضل اعتیاد، با چاپ بروشور، تدوین آیین‌نامه داخلی برای عمران و آبادی محل، انجام مسابقات ورزشی، انجام گشت‌های روزانه و شبانه، برگزاری جلسات متعدد در زمینه پیشگیری از اعتیاد به ویژه برای مادران، کمک به معتادان برای ترک اعتیاد، کمک به خانواده‌های معتادان، ابتدا منطقه جعفرآباد محمودآباد را کردیم.
وی اضافه کرد: این طرح سه سال ادامه داشته و امروزه منطقه جعفرآباد یکی از پاک‌ترین محله‌ها و یکی از مناطق دانشجویی و توریستی شهر است.
مدیرعامل انجمن خیریه مولا علی(ع) کمک به افراد نیازمند را از دیگر برنامه‌های این انجمن دانست و گفت: این خیریه تاکنون شرایط معاش، درمان، تحصیل، مسکن و ازدواج یک هزار و 850 یتیم، زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و ازکارافتاده را فراهم می‌کند و 270 خانواده زیر پوشش این خیریه است.
وی ادامه داد: البته صدها کمک موردی به نیازمندان، بیماران و ازکارافتادگان در کارنامه این انجمن وجود دارد، از جمله پرداخت وام و هزینه تحصیلی به دانشجویان نیازمند. اشتغال زنان بی‌سرپرست و افراد جویای کار در منازل و مراکز اداری و تجاری نیز از دیگر کارهای انجام گرفته این انجمن است.
عرب‌زاده تشکیل گروه موسیقی سنتی خیریه را از اقدامات خوب این مؤسسه دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون 75 برنامه اجرا شد که پنج برنامه زنده از سیمای مرکز مازندران پخش شد.
مدیرعامل انجمن خیریه مولا علی(ع) محمودآباد با بیان اینکه تاکنون 975 معتاد برای مساعدت و بهبودی به این انجمن مراجعه و مورد مساعدت مالی و سبد کالا و ایجاد اشتغال قرار گرفتند، اضافه کرد: این خیریه تاکنون شش همایش همراه با نمایشگاه در حوزه اعتیاد برگزار کرده است.
عرب‌زاده یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده این انجمن را برقراری بیمه عمر و پس انداز 20 ساله بیمه کارآفرین برای 20 یتیم و بدسرپرست زیر پوشش عنوان کرد.
مدیرعامل انجمن خیریه مولا علی(ع) محمودآباد با اشاره به اینکه این انجمن هم‌اکنون 4 هزار و 750 عضو افتخاری دارد، اذعان داشت: این اعضا با کمک‌های مالی و کالایی خود، چرخ‌های عاطفه و مهربانی را به گردش درآورده‌اند.
 عرب‌زاده در پایان اظهار داشت: با توجه به عملکرد خوب این خیریه تاکنون 29 لوح سپاس و تندیس از طرف مسئولان شهری و استانی دریافت کردیم که آخرین آن دریافت لوح تقدیر از شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان به‌عنوان خیریه فعال در امر پیشگیری از اعتیاد بوده است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول