اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد:

راه‌اندازی ستاد تبلیغاتی در مرکز شهر پارس‌آباد ممنوع

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: راه‌اندازی ستاد تبلیغاتی در مرکز شهر پارس‌آباد ممنوع است.

راه‌اندازی ستاد تبلیغاتی در مرکز شهر پارس‌آباد ممنوع
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری پارس‌آباد، ولی کریمی اظهار داشت: ایجاد ستاد تبلیغاتی در مرکز و خیابان‌های پرتردد شهر پارس‌آباد ممنوع است.
وی افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی و ایجاد راه بندان، ترافیک و مزاحمت برای مردم در ایام قانونی تبلیغات، راه‌‌اندازی ستاد تبلیغاتی در مرکز و خیابان‌های پر رفت و آمد و شلوغ شهر از جمله حد فاصل چهار راه امام خمینی (ره) تا میدان قیام، چهار راه تا میدان سنبل و چهارراه تا پل هوایی، سرتاسر خیابان‌های پزشکان، کشاورز و خیابان‌های فرعی منشعب به آنها در شهر پارس‌آباد ممنوع است.
این مسئول همچنین از کاندیداهای نمایندگی خواست از الصاق عکس، پوستر، بنر، پلاکارد و پارچه نوشته بر در و دیوار شهر اجتناب کنند.
فرماندار پارس‌آباد دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این منطقه را به پاسداری و صیانت از آرای مردم فراخواند و ابراز داشت: در این حوزه برای برگزاری انتخابات سالم و آرام، تمهیدات لازم اندیشیده شده و مشکل خاصی وجود ندارد.
کریمی کاندیداها و هواداران آنها را به رعایت قانون، تقوا و اخلاق انتخاباتی دعوت کرد و از آنان خواست، کمک کنند تا شاهد یک انتخابات پرشور و بدون تنش در فضای رقابتی سالم باشیم.
این مسئول انتخاب فرد اصلح از میان داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی را در پیشرفت همه جانبه کشور و اقتدار و عزت نظام بسیار مهم خواند و ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور آگاهانه و حداکثری پای صندوق‌های اخذ رای، یک‌بار دیگر وفاداری خود را به نظام اثبات خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در شمال استان اردبیل، مشترکاً دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.
انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سومین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، 12 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول