اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

حضور مردم در انتخابات سبب هراس دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان حضور حداکثری مردم در صحنه به ویژه انتخابات را سبب هراس دشمنان دانست و گفت: دشمنان همواره در صدد بوده‌اند تا به هر طریقی مردم در انتخابات حضور نداشته و از نظام اسلامی حمایت نکنند.

حضور مردم در انتخابات سبب هراس دشمنان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، حسین شرافتی‌راد اظهار داشت: ملت برای حضور در انتخابات و انتخاب اصلح هوشیار است و گول تبلیغات سوء رسانه‌‌های غربی و افراد بیگانه را نمی‌خورد.
وی بهترین خط مشی ملت برای حضور در انتخابات و انتخاب اصلح را رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت عنوان کرد و افزود: مردم با حضور پرشور و بابصیرت خویش در انتخابات آینده و رأی دادن به افراد اصلح‌ علاوه بر نشان دادن پایبندی به نظام، سبب خنثی‌‌سازی توطئه‌های دشمنان می‌‌شوند.
فرماندار نهبندان مشارکت پرشور توأم با بصیرت و همیشه در صحنه بودن ملت را یکی از دلایل هراس دشمنان از نظام اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری خویش در این انتخابات نیز بینی دشمن را همانند 29 انتخابات گذشته در این نظام به خاک می‌مالند.
شرافتی‌راد ادامه داد: مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات فقط مجری برگزاری هستند و برای حضور حداکثری مردم، امانت‌داری و انتخابات سالم تلاش می‌ کنند و قانون و رعایت بی‌طرفی سرلوحه کار مجریان انتخابات است.
وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه 13 نفر برای برعهده گرفتن وظایف نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی نامزد شده‌‌اند.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه 108 صندوق در کل حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده است، گفت: 61 شعبه اخذ رأی در شهرستان نهبندان و 47 شعبه اخذ رأی در شهرستان سربیشه است.
شرافتی‌راد با اشاره به تعامل بسیار خوب مجریان و ناظران در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، مهم‌ترین دغدغه دست‌اندرکاران انتخابات را حفظ سلامت، امانتداری، رعایت قانون و فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد.
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه در نظر گرفته شده است، افزود: نامزدهای انتخاباتی باید با رعایت قانون در تبلیغات خود مجریان و ناظران را یاری کنند.
فرماندار نهبندان اضافه کرد: مبنای حرکت ما در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مراقبت از تبدیل شدن رقابت‌های انتخاباتی به چالش امنیتی است.
شرافتی‌راد اظهار داشت: فضای انتخابات قرار نیست با شعارهای دروغین و اتصال به کانون‌های قدرت و ثروت مدیریت شود.
وی گفت: حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه در سطح استان خراسان‌جنوبی دارای بیشترین داوطلبان ثبت‌نام شده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول