وی با اشاره به استقرار میز خدمت در اداره کل ثبت احوال استان تصریح کرد: سعی شده است در میز خدمت به تمام درخواستها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود و از این پس ارباب رجوع دیگر در طبقات اداره سرگردان نخواهند شد
مدیرکل ثبت احوال استان همدان خاطرنشان کرد: این مهم در راستای خدمترسانی مطلوب به جامعه زیر پوشش، طرح تکریم ارباب رجوع، جلب رضایت مشتری، دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات، سهولت دسترسی مراجعان به خدمات و تعهدات سازمانها انجام میپذیرد.
وی اضافه کرد: میز خدمت اداره کل ثبت احوال استان همدان در ساختمان اداری این اداره کل واقع در میدان بیمه همدان راهاندازی شده است.
مقصودیفر تأکید کرد: اطلاعرسانی مناسب نیز برای استقرار چرخه مناسب پاسخگویی به حوائج و خواستههای مراجعان به ادارات تابعه ثبت احوال استان انجام گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اهم وظایف میز خدمت پرداخت و ابراز کرد: ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه از جمله اهداف تشکیل این مهم است.
مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان، هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی با واحد اقدامکننده ذیربط نیز از دیگر کارهایی است که در این راستا انجام میشود.
وی در پایان سخنانش مشارکت مردم و مراجعهکنندگان را در پیشبرد خدمترسانی بسیار مؤثر و مفید برشمرد و اضافه کرد: این اداره کل در مسیر تسهیل خدمات رسانی از پیشنهادات سازنده اربابان رجوع استقبال خواهد کرد.
انتهای پیام/خ۲۰