اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رباط سنگ خبر داد

اجرای 18 پروژه شهری در رباط سنگ از سوی شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار رباط سنگ گفت: عملیات اجرایی 18 پروژه شهری در شهر رباط سنگ آغاز شد.

اجرای 18 پروژه شهری در رباط سنگ از سوی شهرداری
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، ابوالقاسم عظیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر 18 پروژه مهم شهری از سوی شهرداری در حال اجراست، از احداث پل عطار به‌ عنوان مهم‌ترین این پروژه‌ها نام‌ برد و اظهار داشت: اهمیت احداث این پل به واسطه قرار گرفتن در مسیر ورودی اصلی است که هم‌زمان می‌توان از آن به عنوان اصلی‌ترین و پرترددترین معبر شهر رباط‌ سنگ نیز یاد کرد.
وی افزود: این پل با هدف تعریض بلوار عطار و روان‌سازی، ایمن‌سازی و ساماندهی تردد در این بلوار با دهانه 8 متر و با صرف هزینه 60 میلیون تومان احداث‌ شده ‌است.
عظیمی زیرسازی ادامه بلوار و کاشت درختان و فضای سبز را، از دیگر اقدامات درحال اجرای شهرداری در بلوار عطار عنوان‌ کرد.
شهردار رباط ‌سنگ در ادامه، از سامان‌دهی حمل‌ و نقل عمومی این شهر شامل تاکسی‌ها و وانت‌بارها خبر داد و افزود: براساس بخشنامه و آیین‌نامه‌های ابلاغی از سوی دولت در این بخش، شهرداری، به کنترل عملکرد تاکسی‌ها و وانت‌بارها به لحاظ نرخ کرایه دریافتی از شهروندان و حضور در ایستگاه‌ها و مسیر خطوط اقدام ‌می‌کند.
شهرداری رباط‌سنگ هم‌چنین به ‌منظور سامان‌دهی ترافیک معابر شهری، هماهنگی لازم را با پلیس راهور انجام ‌داده ‌است.
عظیمی با اشاره به اتمام مطالعات طرح جامع و تفضیلی شهر رباط‌سنگ، تصریح‌ کرد: مطالعات این طرح که به همت سازمان مسکن و شهرسازی استان و شرکت مشاور ذی‌ربط به انجام ‌رسیده ‌است، در طول هفته آینده در کمیته فنی به تصویب می‌رسد و امیدوارم که با تلاش همکاران ما در شهرداری و نهادهای یادشده، تا پایان سال مورد تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری کشور قرار گیرد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول