اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

پرداختن به هنر دینی با تأیید کارشناسان مذهبی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: پرداختن به هنر دینی باید با تأیید علما و کارشناسان مذهبی باشد.

پرداختن به هنر دینی با تأیید کارشناسان مذهبی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان‌جنوبی، رجبعلی براتی با اشاره به مرزی بودن استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: با توجه به اینکه در این استان تنوع بومی و قومی فراوان دارد باید واقعیت‌های دینی از منابع معتبر دینی و زیرنظر علمای دینی باشد.
وی گفت: در شرایط فعلی هرچه کار فرهنگی انجام شود باز هم کم است چرا که جوانان و نوجوانان نسبت به معنویات و واقعیات تاریخ اسلام کمتر اطلاع دارند لذا برگزاری این‌گونه مراسم به تنویر افکار عمومی کمک می‌کند.
فرماندار درمیان با اشاره به مرزی بودن استان، افزود: با توجه به اینکه در خراسان‌جنوبی تنوع بومی و قومی فراوان است و طوایفی از بلوچ، کرد و عرب وجود دارند برگزاری چنین کارهای فرهنگی در استان ضرورت دارد.
براتی ادامه داد: باید دقت شود در این مراسم مباحث متفرقه مطرح نشود بلکه به سمتی حرکت کنیم که به افزایش اطلاعات در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی به نسل جوان کمک کند و از طرفی سبب وحدت بیشتر شود.
وی تأکید کرد: آثار رسیده به این‌گونه مراسم باید بر مبنای آموزه‌های دینی تأیید شده باشد تا پشتوانه محکمی نیز داشته باشد.
فرماندار درمیان اذعان کرد: به هر میزانی که در این‌گونه برنامه‌های ملی مشارکت داشته باشیم به همان میزان فرهنگ استان بهتر معرفی خواهد شد.
براتی با اشاره به وظیفه دستگاه‌ها در برگزاری این مراسم ملی خاطرنشان کرد: مسئولان و دستگاه‌ها وظیفه دارند در اموری که در حیطه وظایفشان نیست دخالت نکنند و از طرفی وظایف مختص به خود را به نحو احسن به انجام برسانند. 
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول