اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران خبر داد

برگزاری نمایشگاه آثار هنری روز هوای پاک در جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران از برگزاری نمایشگاه آثار هنری به مناسبت روز هوای پاک در جم خبر داد.

برگزاری نمایشگاه آثار هنری روز هوای پاک در جم
سید محمدمهدی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: شرکت خدمات غیرصنعتی یک شرکت خدمات‌رسان است و به تمام کارکنان پارس‌جنوبی و پالایشگاه جم و همچنین به مردم بومی مناطق مختلف جم خدمات‌رسانی می‌کند.
وی افزود: شهرستان جم و منطقه عسلویه و مناطق اطراف به دلیل واقع شدن در مسیر آلاینده‌های زیست‌محیطی و دود و میعانات ناشی از نفت و گاز نیازمند مراقبت بیشتری در حوزه زیست‌محیطی هستند و باید امکانات و تجهیزات بهتری برای این مناطق فراهم کنیم.
مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران با گرامیداشت روز" هوای پاک" خاطر نشان کرد: مناسبت‌های زیست‌محیطی یک فرصت برای جلب مشارکت همگانی در حفظ و صیانت از محیط زیست است و باید از این موقعیت استفاده لازم را ببریم.
هاشمی تصریح کرد: داشتن هوای پاک محصول تفکر قانونمند زیست محیطی است و در این راستا همه باید تلاش گسترده‌ای داشته باشند.
مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران عنوان داشت: برای برگزاری مناسبت‌های ایام این هفته از نمایندگان HSE انتظار می‌رود همکاری بیشتری داشته باشند و تمام توان خود را در ترغیب افراد به محیط زیست داشته باشند.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات طراحی بنر با موضوع روز هوای پاک در میان ساکنین شهرک، پرواز بادبادک‌ها در گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان، آموزش زیست محیطی و مسابقه نقاشی در مهدهای کودک‌ و مسابقه داستان‌نویسی در مدارس ابتدایی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برنامه‌ریزی شده است.
هاشمی از برگزاری نمایشگاه آثار هنری به مناسبت روز هوای پاک خبر داد و افزود: به منظور تشویق و فرهنگ‌سازی هرچه بیشتر در زمینه محیط زیست و هوای پاک، نمایشگاهی از آثار هنری ارائه شده در این شهرستان برگزار خواهد شد و به نفرات برتر مسابقات نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.
وی فرهنگ‌سازی در راستای اهمیت دادن به محیط زیست در شهرک‌های مسکونی را بسیار ضروری دانست و گفت: سیاست‌ها باید به گونه‌ای باشد که همه افراد نسبت به محیط زیست توجه ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول