اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی صورت می‌گیرد

اجرای طرح تعویض کارت‌های قدیمی معافیت و پایان خدمت با کارت هوشمند

خبرگزاری فارس: طرح تعویض کارت‌های قدیمی معافیت و پایان خدمت با کارت هوشمند در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) اجرا می‌شود.

اجرای طرح تعویض کارت‌های قدیمی معافیت و پایان خدمت با کارت هوشمند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس همدان، دارندگان کارت‌های معافیت از خدمت قدیمی که از ابتدای سال 1388 به بعد کارت خود را دریافت کرده‌اند برای ارائه درخواست اخذ کارت هوشمند می‌توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

ذبیح‌الله محمدی، معاون وظیفه عمومی انتظامی استان همدان با اشاره به اطلاعیه‌های حوزه نظام وظیفه نیروی انتظامی گفت: در اجرای طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت و معافیت‌های قدیمی به کارت هوشمند از طریق سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مشمولینی که از ابتدای سال 88 به بعد کارت خود را دریافت کرده‌اند به منظور تعویض کارت‌های خود به کارت هوشمند از تاریخ دهم دی ماه سال جاری از طریق دفاتر پلیس+10 در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های تابعه استان اقدام کنند.

در این اطلاعیه‌ها آمده است:به منظور یکپارچه کردن کارت‌ها و ایجاد بانک اطلاعاتی و به روزرسانی اطلاعات افراد و همچنین تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به آنان در آینده، طرح تعویض کارت‌های معافیت و پایان خدمت از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا به مرحله اجرا درآمده است.

با چنین دستاوردی سازمان‌ها و اداراتی که نیازمند استعلام آخرین وضعیت خدمتی افراد هستند، می‌توانند به صورت سیستمی از بانک اطلاعاتی سازمان وظیفه عمومی ناجا بهره‌مند شوند که به این ترتیب از مراجعات حضوری غیر ضروری به این سازمان و سردرگمی افراد کاسته می‌شود.

همچنین با داشتن چنین بانک اطلاعاتی صدور کارت المثنی معافیت و پایان خدمت نیز در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد.

این اطلاعیه اضافه می‌کند: در فاز نخست اجرای این طرح کسانی که از ابتدای سال 1388 به بعد کارت معافیت غیر هوشمند دریافت کرده‌اند از تاریخ دهم دی ماه 1390 به مدت یک ماه مهلت دارند تا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کرده و ضمن ارائه مدارک لازم و تحویل کارت قدیمی خویش درخواست خود را برای دریافت کارت هوشمند به ثبت رسانده و رسید اخذ کنند. همچنین برگ رسید مذکور تا زمان صدور کارت هوشمند به عنوان جایگزین مدرک معافیت آنان محسوب می‌شود.

متقاضیان عزیز برای آگاهی از فراخوان‌های جدید در مورد طرح مذکور می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.police.ir مراجعه کنند.

افراد متقاضی به محض اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه و ارائه مدارک لازم اقدام کنند.

لازم به ذکر است که پس از ثبت درخواست در دفاتر مذکور و تحویل مدارک آن به سازمان وظیفه عمومی در صورت دارا بودن شرایط، کارت معافیت یا پایان خدمت هوشمند صادر و به آدرس پستی متقاضی ارسال می‌شود و کارت قدیمی وی معدوم می‌شود.

به منظور تقویت و ارتقای سطح آگاهی جامعه در رابطه با نقش مفید خدمت سربازی و توجه به جنبه‌های فرهنگی این دوران مقدس، پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir با هدایت ستاد کل و با مدیریت اجرایی سازمان وظیفه عمومی ناجا راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول