اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

ناجا در اتفاقات سال 88 سربلند بیرون آمد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران گفت: نیروی انتظامی در زمینه بصیرن امتحان خوبی پس داده و به ویژه در اتفاقات سال 88 سربلند بیرون آمد.

ناجا در اتفاقات سال 88 سربلند بیرون آمد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا مسکنی ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین دوره غیرتمرکزی بصیرت استانی، اظهار داشت: بصیرت یک موضوع سیاسی نیست که صرفا در دوره‌های جدید اتفاق افتاده باشد.
وی اضافه کرد: در تاریخ دیده‌ایم که هرجا بصیرت حاکم نشده چه اتفاقی افتاده است.
مسکنی با بیان اینکه گاهی بصیرت در یک آن به درد انسان می‌خورد، ادامه  داد: درک موقعیت، نیازمند بصیرت است.
وی با اشاره به اینکه افرادی که در جنگ احد در رکاب پیامبر (ص) جنگیدند تنها یک لحظه غفلت کردند، بیان داشت: شاه بیت شناخت و بصیرت به حادثه کربلا برمی‌گردد.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در دوران همه ائمه، این مسائل بوده است، تصریح کرد: جبهه اسلام چه ضربه‌ها که از بی‌بصیرتی و نداشتن شناخت در گذشته نخورده است.
وی با اشاره به اینکه ممکن است مسائل سیاسی هم در این میان لطمه بخورد، یادآور شد: رهبر انقلاب مانند حضرت امام، همچنان با یک بصیرت دقیق، انقلاب را هدایت می‌کنند.
مسکنی با بیان اینکه مقام معظم رهبری زمان را شناخته و درک می‌کنند، خاطرنشان کرد: می‌بینیم که در هر زمان، چگونه این کشتی پرتلاطم را نجات می‌دهند و همه جهان هم به این مسئله رسیده‌اند.
وی با اشاره به اینکه کسانی که از ولایت عقب ماندند و یا از ولایت جلو زدند، بی‌بصیرت هستند، بیان داشت: تحریم‌هایی که دشمن علیه کشور ما وضع می‌کند، مسئله ساده‌ای نیست و دشمنان نسبت به انقلاب قسم خورده‌اند تا ضربه وارد کنند که هر روز هم در این زمینه تصمیمی می‌گیرند و اینجاست که ما باید محکم باشییم و شرایط را درک کنیم.
مسکنی ادامه داد: هر زمان که با نفاق و دورویی از درون جامعه مواجه بودیم ضربه‌ای سخت‌تر از ضربه دشمن خورده‌ایم.
وی با بیان اینکه تبعیت از رهبری، ولی و اما ندارد، گفت: این مسائل در لحظه ضربه می‌زند و همه باید آگاه باشیم.
مسکنی با اشاره به اینکه ذوب شدن در ولایت به معنای این است که هیچ منیتی در کار نباشد، تصریح کرد: به عنوان اعضای نیروی انتظامی باید در دو جهت بحث بصیرت را کار کنیم.
وی یادآور شد: هم خودمان باید بصیرت پیدا کنیم و هم جامعه را اصلاح کنیم.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس باید مجهز بوده و در جامعه تاثیر بگذارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این زمینه امتحان خوبی پس داده و به ویژه در اتفاقات سال 88 سربلند بیرون آمد.
وی با اشاره به اینکه جامعه باید دشمن را بشناسد و باید به آگاه شدن ذهن مردم کمک کنیم، گفت: جنگ ادامه دارد و دشمن دین و جوانان ما را نشان گرفته است.
مسکنی با بیان اینکه دشمن از پنجره خانه‌ها وارد شده و در این جنگ دیوار و مرزی وجود ندارد، تصریح کرد: تمام نهادهای اجتماعی و فرهنگی در این زمینه مسئولیت دارند.
وی اظهار داشت: پیش از احداث جاده و اتوبان که در جای خود لازم است، باید مردم را هوشیار نگه داریم و اگر در این عرصه غفلت کنیم جاده و خیابان به درد ما نخواهد خورد.
مسکنی با اشاره به اینکه نمی‌شود جلوی امواج را گرفت، یادآور شد: اما می‌توان جوان و خانواده را مجهز کرد و این تجهیز شدن‌ها در سایه ولایت‌پذیری است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول