اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی‌زاده:

با شکست راه‌آهن به صدر جدول نزدیک می‌شویم

خبرگزاری فارس: ‌هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی سختی در پیش داریم اما به خوبی می‌دانیم که برتری در این دیدار صبای قم را به صدر جدول نزدیک و شایستگی‌های بازیکنان ما را نمایان می‌کند.

با شکست راه‌آهن به صدر جدول نزدیک می‌شویم
سیدمرتضی‌هاشمی در آستانه دیدار با راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه تمرین بسیار خوبی برگزار و تاکتیک‌های دیدار با راه‌آهن را مرور کردیم، تصریح کرد: پیش‌بینی آنچه که قرار است در بازی اتفاق بیفتد، کار آسانی نیست و قطعاً بازی بسیار سخت و دشواری در پیش داریم، اما اگر از فرصت‌های خود استفاده کنیم، پیروز میدان هفته بیستم با راه‌آهن هستیم.  
وی اضافه کرد: از راه‌آهن به خوبی شناخت داریم و با مرور فیلم چند بازی اخیر این تیم از وضعیت بازی‌های این تیم آشنایی کامل داریم، به خصوص اینکه در خانه و در حضور هواداران خود بازی می‌کنیم و قطعا تیمی نیستیم که از این دیدار دست خالی خارج شویم.
هافبک تیم فوتبال صبای قم در مورد وضعیت تیمش در آستانه این دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ابراز داشت:‌ در مسابقه گذشته به خوبی توانستیم انتظارات هواداران تیم را برآورده کنیم و بیش از اینکه به راه‌آهن فکر کنم، به توانمندی‌ خودمان اعتقاد و ایمان داریم.
وی اظهار داشت: راه‌آهن یکی از تیم‌های انتهای جدول یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است اما آنها با توجه به اینکه نتایج خوبی نگرفته‌اند شرایطی مناسب در جدول نیز ندارند و اکنون آنها از ما هراس دارند.
هاشمی‌زاده با تاکید بر اینکه برای حفظ روند رو به رشد خود در لیگ یازدهم، راهی جز شکست راه آهن شهر ری نداریم، افزود: تیم فوتبال راه‌آهن با سرمایه‌گذاری وسیعی که انجام داده و با بازیکنان مطرحی که جذب کرده در واقع انتظارات را بسیار بالا برده است ولی ما حتما در این دیدار با تمام ظرفیت خود مقابل حریف برای کسب امتیاز تلاش می‌کنیم.  
وی خاطر نشان کرد: برای اینکه نشان دهیم که تیم صبای قم از شرایط خوبی برخوردار است و روحیه بازیکنان بار دیگر در شرایط مطلوبی قرار بگیرد، باید در بازی حساس و مطمئناً سخت برابر تیم فوتبال راه‌آهن که یکی از تیم‌های نیمه دوم جدول لیگ است، با کسب سه امتیاز از میدان خارج شویم.
هافبک تیم فوتبال صبای قم که زننده گل دوم تیمش در دیدار هفته نوزدهم مقابل صبای قم بود، اضافه کرد: با توجه به نتایج خوبی که از آغاز دور برگشت بازی‌ها تا این هفته هم در قم و هم در خارج از خانه برابر رقبای خود کسب کرده‌ایم، تصور می‌کنم این بهترین موقعیت است که یک گام دیگر به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر نزدیک‌تر شویم. 
وی ابراز داشت: از راه آهن شناخت کافی داریم ولی باید در مقابل آنها بسیار هوشیار باشیم چون معمولاً تیم‌ها در مقابل ما که تیمی مدعی داریم، با انگیزه بیشتری به میدان می‌آیند و برای همین باید در زمین مسابقه با دوندگی بالا و استفاده از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، سه امتیاز را در خانه حفظ کنیم.‌
دیدار دو تیم صبای قم و راه‌آهن شهر ری از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی صبای قم از ساعت 15 عصر روز یکشنبه بیست و پنجم دی ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول