اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

صبا برای حضور در جمع مدعیان تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: با اینکه فاصله ما با تیم صدرنشین کمی زیاد است اما هنوز هم برای رسیدن به مکان‌های دوم و سوم جدول امیدواریم.

صبا برای حضور در جمع مدعیان تلاش می‌کند
حسین گنجیان بعد از پایان دیدار تیمش با راه ساری در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که در سالن شهید حیدریان قم به برتری صبا انجامید، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و با اینکه راه ساری نیز از تمام توان خود استفاده کرد اما تیم برتر میدان صبا بود.
وی ادامه داد: راه ساری برای بقا در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و جدا شدن از انتهای جدول رده‌بندی تلاش می‌کرد و مشخص بود که آنها قطعا برابر ما چیزی برای از دست دادن ندارند و فقط هجومی بازی می‌کنند.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: نوع بازی آنها کاملا انتحاری بود و به دلیل موقعیت نه چندان مناسبی که راه ساری در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال دارد، انتظار انجام چنین نمایشی را نیز از این تیم داشتیم و خود را آماده این بازی کرده بودیم.
وی یادآور شد: با این حال از تمام ظرفیت‌ها و توانایی خودمان برای کسب سه امتیاز این دیدار خانگی به خوبی بهره بردیم، ما در نیمه نخست تیم کاملا برتر میدان بودیم و باید بیشتر از یک گل به تیم فوتسال راه ساری می‌زدیم اما در نیمه دوم این کار را انجام دادیم.
گنجیان بیان داشت: ما در طول هفته ویژه این دیدار تمرین کرده بودیم و در تمام زمان‌های مسابقه حتی در لحظاتی که حریف فشار می‌آورد و تلاش می‌کرد حتی به یک گل برسد خوشبختانه بازیکنان ما خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه به خوبی اجرا کردند.
وی خاطر نشان کرد: ما در دیدارهای قبلی از دور برگشت لیگ برتر فوتسال در حالی که هرگز تیم ضعیفی نبودیم به حریفان خود باختیم و باز هم می‌گویم این باخت‌ها حق ما نبود، با این حال هنوز نسبت به بازگشت به مکان‌های دوم و سوم جدول ناامید نیستیم و با اقتدار در بازی‌های بعدی به مصاف حریفان خود می‌رویم.
وی ابراز داشت: ما هفت بازی دیگر از دور برگشت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در پیش داریم که هر یک برای ما حساس و دارای اهمیت است، در هر بازی با شیوه هجومی و با انگیزه برد به میدان می‌رویم و قدرت فوتسال قم را همچون دور رفت رقابت‌ها به نمایش خواهیم گذاشت.
تیم فوتسال صبای قم در دیداری خانگی از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، با حساب دو بر صفر از سد میهمان خود تیم فوتسال راه ساری عبور کرد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول