اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکست سپاهان مقابل صبا پس از چهار سال

بختیاری زاده: شکست سپاهان نشان‌دهنده توانایی بالای صبا است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم از پیروزی صبای قم مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بعد از چهار سال در لیگ برتر خبر داد.

بختیاری زاده: شکست سپاهان نشان‌دهنده توانایی بالای صبا است
ناصر بختیاری زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آمادگی کامل تیم فوتبال صبای قم از نظر روحی و جسمی برای موفقیت در نیم فصل دوم لیگ یازدهم، تصریح کرد: ما اقتدار خود برای کسب موفقیت در دور برگشت رقابت‌ها را در هر دو بازی اخیر نشان داده‌ایم.
وی ادامه داد: ما در دیدار با تراکتورسازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که هر دو در جمع پنج تیم بالای جدول رده‌بندی قرار دارند، چهار امتیاز گرفته‌ایم و دقیقا شبیه به دیدارهای دور رفت عمل کردیم که این مهم نشان از اقتدار و توانایی بالای تیم صبای قم است.
مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: ما در دیدارهای دور رفت تراکتورسازی را شکست دادیم و مقابل سپاهان به تساوی رسیدیم اما در دیدارهای دور برگشت موفق به شکست فولاد سپاهان شدیم و مقابل تراکتورسازی با بدشانسی مساوی کردیم.
صبا از سال 87 و از زمان حضور در شهر مقدس قم تاکنون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نشده بود که خوشبختانه امسال و در لیگ یازدهم تیم صبای قم این مهم را انجام داد.
بختیاری زاده بیان کرد: بازی بسیار خوب و قابل قبولی مقابل سپاهان اصفهان انجام دادیم و در واقع باید برای اینکه در جمع مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانیم این دیدار را با پیروزی پشت‌سر می‌گذاشتیم و سه امتیاز را می‌گرفتیم.
وی با تمجید از عملکرد تک تک بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در دیدار خارج از خانه هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: ما در این دیدار اقتدار خود را با ارائه فوتبالی حساب شده و دقیق به سپاهان نشان دادیم.
مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: باید به بازیکنان صبای قم تبریک بگوئیم که در تمام لحظات این مسابقه، جریان بازی را کنترل کردند و حتی در نیمه نخست که کمی زیر فشار تیم فوتبال سپاهان اصفهان بودیم به جز یک مورد اجازه گل‌های بیشتر را به حریف ندادیم.
وی ادامه داد: با نصایحی که در استراحت بین دو نیمه عبدالله ویسی به بازیکنان داشت، به خوبی توانستیم راه‌های نفوذ بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان را از عمق دفاع خود ببندیم و در مقابل با شیوه خود آنها از عمق به این تیم ضربه بزنیم.
بختیاری زاده این بازی را تنها گوشه‌ای از توانایی و قدرت تیم فوتبال صبای قم برای موفقیت در مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عنوان کرد و یادآور شد: در این بازی نشان دادیم که همچنان صبا یکی از مدعیان قهرمانی لیگ یازدهم است.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول