اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشوری‌فرد:

پیروزی‌های صبا در مصاف با راه‌آهن تداوم می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: با آمادگی کاملی که تمام اعضای تیم دارند، تیم ما برای حفظ روند موفقیت‌آمیز و تداوم پیروزی‌های خود برابر راه‌آهن شهرری قرار می‌گیرد.

پیروزی‌های صبا در مصاف با راه‌آهن تداوم می‌یابد
محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هدف ما این است که با هدف حفظ موقعیت خود در بالای جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در این دیدار پیروز شویم و به همین خاطر برابر راه‌آهن نیز به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود.
وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتبال صبای قم در لیگ یازدهم افزود: بازی فردا برای تیم راه‌آهن شهرری چندان آسان نیست ولی بازیکنان بسیار آماده‌ای داریم که در طول روزهای اخیر زیر نظر کادر فنی به خوبی تمرینات آماده‌سازی را برگزار کرده‌ و آماده این دیدار هستند.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: مسابقه فردا از هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام و به میزبانی صبای قم برگزار می‌شود که به همین خاطر چشم انتظار حمایت تماشاگران خوب و خونگرم قمی هستیم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه تیم فوتبال صبای قم برای موفقیت در این دیدار خانگی برابر حریف خود به آمادگی بسیار خوب و مطلوبی رسیده است و با توجه به هماهنگی خوبی که در تیم وجود دارد در این مسابقه نیز پیروزی دیگری را به دست خواهیم آورد.
کشوری‌فرد با اشاره به شرایط خوب تیم صبای قم در مسابقات فصل جاری لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مقایسه با دوره‌های گذشته افزود: ادعا می‌کنیم که بی‌حاشیه‌ترین تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستیم و هدف واحد مجموعه باشگاه صبای قم موفقیت در کسب یکی از سه رتبه بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر است.
وی بیان کرد: کسب 9 پیروزی در 19 بازی گذشته در حضور تیم‌های بسیار قوی و آماده در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به هیچ عنوان کار آسانی نیست، ولی تیم صبای قم با وحدت و همدلی تمام اعضای خود به این مهم دست یافته است.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: قطعا این وحدت و همدلی در تیم را تا آخرین بازی در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور که امیدوارم راه صعود به مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا باشد، حفظ می‌کنیم.
وی به موفقیت تیم فوتبال صبای قم در بازی هفته قبل مقابل تیم پر مدعای فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: در این مسابقه بازیکنان تیم صبای قم با تمام توان مقابل حریف که از تیم‌های بسیار قوی لیگ برتر است به میدان رفتند و با قدرت به پیروزی رسیدند.
دیدار تیم‌های صبای قم و راه‌آهن از ساعت 15 عصر یکشنبه 25 دی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول