اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازگشت آرامش به اردوی صبای قم

صبای قم از سد راه ساری گذشت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در نوزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از سد راه ساری عبور کرد و به سه امتیاز این مسابقه خانگی دست یافت.

صبای قم از سد راه ساری گذشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ششمین هفته از دور برگشت مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب در شهرهای مختلف کشورمان با انجام چند مسابقه پیگیری شد و طی آن در قم تیم فوتسال صبا از سد راه ساری گذشت.
در حالی که صبای قم به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، از حضور تماشاگران خودی در این دیدار خانگی محروم بود، بازی در فضای آرام و مملو از سکوت سالن اختصاصی تیم فوتسال صبای قم برگزار شد.
در حالی که تمام جایگاه‌های سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم خالی از تماشاگر بود، شاگردان حسین گنجیان در تلاش برای کسب پیروزی در خانه، بازی حساب شده‌ای از خود به نمایش گذاشته و به برتری دو بر صفر دست یافتند.
در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان صبای قم بود که توانست با ارسال علی ابراهیم بیگی از روی نقطه کرنر و ضربه محکم کاپیتان خود یعنی سید وحید غیاثی از روی یک ضربه دیدنی و مستقیم به گل اول این دیدار دست پیدا کند.
گل کاپیتان غیاثی سبب شد تا نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و راه ساری با برتری یک بر صفر صبای قم به پایان رسیده و صبا بعد از چهار شکست ناباورانه و دور از انتظار در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال، در آستانه کسب سه امتیاز قرار بگیرد.
در نیمه دوم بازی باز هم به سود تیم فوتسال صبای قم پیش رفت و در روزی که‌ هادی بهرامی ستاره بی چون و چرای تیم فوتسال صبای قم در درون دروازه این تیم بود و بارها مانع گلزنی بازیکنان تیم فوتسال راه ساری شد، صبا از فرصت دیگر خود نیز به خوبی بهره برد.
در حالی که بازیکنان تیم فوتسال راه ساری خود را برای یورش به سمت دروازه تیم فوتسال صبای قم آماده کرده بودند، ناگهان حرکت تند و تیز محمدحسین کوهستانی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم در موقعیت ضد حمله منجر به تک به تک شدن این بازیکن با سنگربان تیم فوتسال راه ساری شد و بدین ترتیب گل دوم تیم فوتسال صبای قم وارد دروازه حریف شد.
البته از بازی خوب تیم فوتسال راه ساری در نیمه دوم این دیدار نیز نباید گذشت که آنها بعد از یک بار کوبیدن توپ به تیر افقی دروازه صبای قم در نیمه نخست، در نیمه دوم نیز یک بار دیگر توپ را به تیر عمودی دروازه صبا کوبیدند اما هر بار در موقعیت حمله این‌ هادی بهرامی سنگربان صبا بود که آنها را ناکام گذاشت.
صبای قم با کسب این پیروزی 33 امتیازی شد و بار دیگر به مکان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باز گشت.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول