اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

بازیکنان صبا آماده مصاف با راه‌آهن هستند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای بازی مقابل تیم فوتبال راه‌آهن شرایط خوبی داریم و بازیکنان ما برای این مسابقه در آمادگی به‌سر می‌برند.

بازیکنان صبا آماده مصاف با راه‌آهن هستند
عبدالله ویسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در تیم وجود ندارد و خوشبختانه بازیکنان ما بعد از پیروزی ارزشمندی که مقابل سپاهان اصفهان کسب کردیم، روحیه و شرایط بسیار خوبی دارند تا در این دیدار نیز موفقیت‌آمیز عمل کنیم.
وی ادامه داد: در نیم فصل دوم با تمام توان به دنبال کسب سه امتیاز مقابل حریفان قرار می‌گیریم، بازیکنان جوان و جویای نام در کنار با تجربه‌ها، صبا را تبدیل به یکی از تیم‌های خوب و منسجم لیگ یازدهم کرده‌اند و می‌خواهیم این انسجام را تا پایان لیگ یازدهم حفظ کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه بازی حساس عصر امروز مقابل تیم فوتبال راه آهن شهر ری تصریح کرد: با موجودیتی که در تیم است می‌توانم بگویم که آماده این مسابقه و کسب سه امتیاز هستیم.
وی اضافه کرد: شرایط برای به دست آوردن یک پیروزی خانگی فراهم است و امیدواریم بتوانیم از موقعیت‌هایی که در این دیدار مقابل دروازه تیم حریف برایمان فراهم می‌شود، به خوبی بهره ببریم و با روحیه بالا مقابل حریف قرار بگیریم.
ویسی خاطر نشان کرد: خوشبختانه به جز یکی دو بازیکن که مصدومیتی جزیی دارند، سایر بازیکنان بسیار آماده در تمرینات حضور دارند و محرومان ما در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان اصفهان نیز به ترکیب تیم اضافه شده‌اند.
وی تاکید کرد: با اینکه در بازی عصر امروز در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام مقابل هواداران خود بازی می‌کنیم اما به خوبی می‌دانم که راه آهن  شهر ری تیم دست و پا بسته‌ای نیست و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: باخت راه‌آهن شهر ری در هفته اخیر لیگ برتر مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی موجب خواهد شد آنها با انگیزه جبران ناکامی‌های خود برابر ما به میدان بیایند و باید باهوش باشیم که از امتیاز بازی خانگی به خوبی بهره ببریم.
وی با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان صبای قم برای پیروزی در این مسابقات بیان داشت: همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر تلاش می‌کنند و تیم صبای قم نیز با همین هدف در بازی با راه‌آهن و دیگر مسابقات لیگ یازدهم به میدان می‌رود.
ویسی تصریح کرد: با انگیزه بسیار بالایی که داریم خوشبختانه بازیکنان صبا در هفته‌های اخیر با تمام تلاش و توان خود مقابل حریفان ظاهر شده‌اند و کادر فنی از آنها رضایت کامل دارد زیرا پیشرفت بازیکنان ما در هفته‌های اخیر قابل تقدیر بوده است.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و راه‌آهن شهر ری از ساعت 15 عصر یکشنبه 25 دی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول