اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

جامعه اسلامی بیش از هرچیز نیاز به کار مضاعف دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیرجند گفت: امروز جامعه اسلامی بیشتر از هر چیزی نیاز به کار و تلاش مضاعف دارد.

جامعه اسلامی بیش از هرچیز نیاز به کار مضاعف دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف در بازدید از کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد در شهرک صنعتی بیرجند اظهار داشت: اگر بخواهیم اهداف انقلاب را پیش ببریم و به ‌عنوان یک حکومت سرمشق و الگو برای سایر ملت‌ها و دولت‌های منطقه درآییم باید به لحاظ اقتصادی توانمند باشیم و این توانمندی تنها در پرتو کار و تلاش مضاعف جوانان غیور ایرانی در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه صنعت حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تحریم‌های همه جانبه‌ای که از سوی قدرت‌های زورگو و کشورهای صنعتی علیه ما اعمال شده است ایستادگی و مقاومت صاحبان صنایع در راستای ادامه حرکت چرخ صنعت بی‌شک یک عمل جهادی و مقدس است و کارگران در این صحنه نقش سربازان خط مقدم نبرد با دشمنان را ایفا می‌کنند.

فرماندار بیرجند خطاب به کارگران افزود: شما کارگران که با وجدان کاری به شکوفایی اقتصاد کشور و اقتدار نظام اسلامی کمک می‌کنید بی‌شک جزو با ارزش‌ترین اقشار جامعه بوده و با کسب روزی حلال و رضایت خداوند متعال به طور یقین ارزش مجاهد فی سبیل‌الله را دارید.

قاسم‌زاده‌نداف ضمن تشکر از مدیریت کارخانه کاشی فرزاد اظهار داشت: این مجموعه با همه موانعی که موجود بود و ما هم قبول داریم گامی بزرگ در راستای اشتغال پایدار استان برداشته و میزان رضایتمندی در میان کارگران آن در حد بالا و قابل‌قبولی است.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با کمک مدیرعامل و دستگاه‌های ذی‌ربط مشکل مسکن کارگران این کارخانه را برطرف کنیم.

فرماندار بیرجند هم‌چنین در بازدید از کارگاه حمایتی دستان پرتوان موسسه خیریه حضرت رسول‌الله (ص) گفت: تلاش می‌کنیم با مشارکت هیئت مدیره مشکل مسکن توان‌جویان را پیگیری و برطرف کنیم.

قاسم‌زاده‌‌نداف گفت: مشاهده تلاش‌های صورت گرفته در راستای توانمندسازی جامعه معلولان قابل تقدیر و ارزشمند است و کارآفرینی یکی از جلوه‌های ویژه کارگاه حمایتی دستان پرتوان بوده که در راستای  اشتغال و توانمندسازی معلولان بسیار خوب عمل کرده است.

وی ادامه داد: هنر این توان‌جویان و صنایع دستی موجود در این کارگاه قابل ارائه در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی داخلی و خارجی است که در این زمینه باید تلاش و کوشش لازم صورت گیرد.

این کارگاه در سال 85 با حضور جمعی از دختران معلول ذهنی و جسمی فعالیت خود را آغاز کرد که در حال حاضر 23 نفر مشغول فعالیت هستند و کارگاه تا 40 نفر گنجایش افزایش ظرفیت دارد.

معلولان در کارگاه‌های صنایع‌دستی، گلدوزی، بافت تابلو فرش، گلیم و گبه با حضور مربیان مجرب که دارای مدارک عالی مربیگری از سازمان فنی و حرفه‌ای هستند آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول