اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس:

ایران تنها نظامی است که به حکومت علوی نزدیک می‌باشد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ایران تنها نظامی است که در دنیا به حکومت علوی و ولایی نزدیک است.

ایران تنها نظامی است که به حکومت علوی نزدیک می‌باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید علی طاهری شامگاه شنبه در جمع مردم گرگان در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: امروز قدرت‎های استکباری که دشمنان خدا و بشریت هستند می‎خواهند تمام دنیا به آنها متکی باشد، ولی ایران با اتکا به خدا، در مقابل این استکبار ایستاد و جنبش‎های اسلامی در دنیا آفرید.
وی تصریح کرد: اکنون نتیجه سیاست خودکامانه استکباری در غرب بر همگان مشهود شده و حتی مردم این کشورها می‎گویند ما 99 درصد جمعیت، تاکنون در سرنوشت کشورمان تصمیم‎گیر نبوده‎ایم که اینها نشان می‎دهد قدرت‎های استکباری حتی به مردم خودشان هم خدمت نکرده‎اند و تنها منافع خویش را مقدم می‎شمردند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سیاست استکبار این است که هر حکومتی می‎خواهد تشکیل شود باید مطیع سیاست‎های آنان باشد، اما این انقلاب اعلام داشت نه شرقی، نه غربی فقط جمهوری اسلامی، و ما به هیچ قدرتی تکیه نمی‎کنیم و توکل این ملت تنها بر قدرت خداوند قادر است.
طاهری خاطر نشان کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که می‌توان بدون تکیه بر قدرت‎های سرمایه‎داری، روی پای خود ایستاد و استکبار از همین می‎ترسید که اگر دنیا متوجه این الگو شود دیگر خواسته سیاست‎های استکباری محقق نخواهد شد و آنها نمی‎توانند به کشورها دست‎اندازی کنند تا سیاست منفورشان بر دنیا حاکم شود.
وی متذکر شد: استقلال ایران سبب شده تا استکبار دشمنی‎ خود را با این نظام شروع کند لذا آنها فقط از پیشرفت علمی کشور ما نمی‎ترسند چرا که کشورهای دیگر نیز پیشرفت علمی می‎کنند، دشمن تنها از انرژی هسته‎ای ایران نمی‎هراسد چرا که کشورهای دیگر نیز از این انرژی بهره‎مند هستند، پس چه چیزی سبب ترس آنها شده، اینکه کشور ما می‎خواهد روی پای خود بایستد و مستقل عمل کند و این چیزی است که بر اندام آنها لرزه انداخته است.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول