اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل حضور خالصانه در منطقه سیل‌زده

200 امدادگر عملیات نجات سیل ویرانگر بهبهان تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: از 200 نیروی جمعیت هلال‎احمر بهبهان که در منطقه حادثه‎دیده ناشی از سیل این شهرستان حضور یافته و به امدادرسانی به مردم پرداخته بودند،تقدیر شد.

200 امدادگر عملیات نجات سیل ویرانگر بهبهان تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، غلامرضا شهبازی‎مقدم عصر امروز در حاشیه این مراسم با اشاره به سیل 29 آبان‌ماه در بهبهان اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای امدادگر جمعیت هلال‎احمر بهبهان به منطقه اعزام و از همان دقایق اولیه به امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل پرداختند.
وی افزود: این حضور ایثارگرانه در منطقه و امدادرسانی باعث شد که حتی تیم امدادرسان ما خود نیز گرفتار سیل و حادثه شده که طی آن، یکی از نیروهای داوطلب و امدادگر دلسوز ما به درجه رفیع شهادت رسید.
شهبازی‎مقدم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود کاری تصریح کرد: شهید محمود کاری یکی از نیروهای جان‎بر‎کف جمعیت هلال‎احمر بهبهان بود که در همه صحنه‎ها حضور داشته و در آخرین امدادرسانی خود نیز ایثارگرانه در منطقه حضور یافته و در نهایت نیز در حادثه‎ای جان خود را از دست داد.
رئیس جمعیت هلال‎احمر بهبهان در ادامه از کشف نشدن یکی از مفقودین حادثه سیل این شهرستان خبر داد و گفت: منطقه سیل‎زده، منطقه‎ای باتلاقی بوده که در آن مارهای بسیار سمی نیز وجود داشت و خطراتی که جان تیم‎های جستجو را تهدید می‎کرد باعث شد که درخواست توقف جستجو را پس از قریب به 15 روز تلاش به فرمانداری شهرستان ارائه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم‎های جستجوگر در این مدت با استفاده از سگ‎های مخصوص و بالگرد به طور کامل منطقه را جستجو کردند اما متاسفانه پیکر این فرد مفقود شده کشف نشد.
شهبازی‎مقدم تصریح کرد: به هرحال تامین امنیت جان امدادگران و اعضای تیم جستجو برای ما مهم بوده و به دلیل خطرات ذکر شده مجبور به ارائه درخواست توقف جستجو به مسئولان شهر شدیم.
وی با اشاره به لزوم تقدیر و تشکر از نیروهایی که در صحنه حضور داشتند، اذعان داشت: نیروهایی که در امدادرسانی به مناطق سیل‎زده بهبهان حضور داشتند، همه نیروهای داوطلب و امدادرسانی بودند که کار و زندگی خود را کنار گذاشته و تنها برای نجات جان مردم و حادثه‎دیدگان تلاش می‎کردند.
رئیس جمعیت هلال‎احمر بهبهان در پایان اظهار داشت: به پاس تقدیر از زحمات این افراد، از 200 تن از نیروهای شهرستان و 45 نفر از شورای هماهنگی مدیریت بحران بهبهان با اعطای لوح تقدیر و کیسه‎خواب و در حضور معاون و بازرس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎احمر کشور، مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر خوزستان و مسئول امداد و نجات جمعیت هلال‎احمر استان تقدیر شدند.
انتهای پیام/ط4000/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول