اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

نهضت امام حسین (ع) ایستادگی مقابل ظلم بود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: وقتی به زوایای مختلف نهضت امام حسین (ع) بنگریم خواهیم دید تمام حرکت و رفتار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در حرکت به مدینه، مکه و کوفه ایستادن در برابر ظلم و جور، نشان دادن، معرفی و احیای اسلام ناب محمدی بود.

نهضت امام حسین (ع) ایستادگی مقابل ظلم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده در جمع پرشور و عاشورایی اقشار مختلف مردم در حسینیه اعظم هیئت جوانان بنی‌هاشم ارومیه اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب، جهان اسلام را مقابل اسلام جدید قرار دادند.

وی افزود: توطئه‌های دشمنان نشان دادن چهره خشن از اسلام و تغییر دادن جلوه اسلام به جهانیان و مشابهت‌سازی اسلام است.

جلال‌زاده اضافه کرد: دشمنان اسلام با حمایت و تشکیل گروه‌هایی همچون طالبانیسم و القاعده جهان اسلام را در برابر اسلام جدید قرار دادند.

به گفته این مسئول امروز به برکت خوت سیدالشهدا (ع) مردم ایران اسلامی پرچم پرافتخار حق و حقیقت را به نمایندگی از تمام عدالت‌خواهان جهان برافراشته‌اند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: امام حسین (ع) و یاران با وفایش در مسیر هدفی که داشتند به شهادت رسیدند و شهادت آنها عین پیروزی بود چرا که بعد از شهادت حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) مردم مسیر گم شده خود را در رسیدن به تعالی پیدا کرده و در مسیر حق و حقیقت قرار گرفتند.

جلال‌زاده ادامه داد: متأسفانه برخی افراد غافل و جاهل نیز جذب این مذاهب شده و ضربات جبران‌ناپذیری به اسلام زدند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: امروز شیعه و سنی بر حق بودن قیام امام حسین (ع)، شهادت می‌دهند و حتی علمای غیرمسلمان نیز این قیام را برحق دانسته و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را عین پیروزی بیان می‌کنند.

جلال‌زاده حضور پرشور و گسترده جوانان و نوجوانان را در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: با وجود توطئه دشمنان اسلام و انقلاب، جوانان ایران اسلامی با حضور پرشور خود که نشأت گرفته از عمق علاقه آنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی است دشمنان را مأیوس کرده‌اند.

استاندار آذربایجان ادامه داد: جوانان ایران اسلامی با تأسی از آموزه‌های دینی و تمسک به ائمه اطهار (ع) در عرصه‌های سیاسی و دینی حضوری فعال دارند و حضور جوانان و نوجوانان در حماسه 9 دی، اعتکاف، مساجد و انتخابات حاکی از این مدعاست.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه آیین‌های عزاداری در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و خاندان پاک آن حضرت و حضور پرشور اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان در این آیین‌ها ادامه داد: امروز عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت با روح و جان ملت ایران آمیخته است و این اراده و احساس جامعه ایرانی را به جامعه حسینی و ظلم ستیز تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول