اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

اربعین حافظ نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: امروز اربعین حسینی حافظ دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اربعین حافظ نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه ابراهیم عزیزی در جلسه بررسی و ارائه راهکارهای لازم برای برگزاری پرشور مراسم اربعین حسینی در کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استان در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم اربعین حسینی (ع) در کرمانشاه به صورت ویژه و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با حضور یکنواخت هیئت‌های مذهبی در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
بر اساس گزارش استانداری کرمانشاه، وی با بیان اینکه بنا به فرمایش پیامبر اکرم (ص)، امام حسین (ع) مایه حیات اسلام، کشتی نجات و چراغ هدایت است، ادامه داد: بنا به فرمایش رسول مکرم اسلام (ص) عشق به امام حسین (ع) در دل مؤمنان هر سال نسبت به سال‌های گذشته شعله‌ور‌تر می‌شود و این عشق هرگز خاموش نخواهد شد.
عزیزی با بیان اینکه حرارت و عشق به امام حسین (ع) تمام ظالمان عالم را می‌سوزاند با اشاره به بی‌احترامی‌ اهل فتنه به عاشورای حسینی (ع) در سال 88 گفت: اهل فتنه حرمت امام حسین (ع) را نگه نداشتند و نابود شدند زیرا هرکس کوچک‌ترین انحرافی از اسلام، ولایت و رهبری داشته باشد به هلاکت می‌رسد.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اربعین را مصداق سلام بر حسین (ع)، امام، رهبری و شهدا و لعن و نفرین به یزیدیان زمان و مبارزه با استکبار عنوان کرد و گفت: امروز اربعین حسینی حافظ دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بنابراین وظیفه داریم که مراسم اربعین حسینی را هر سال پرشور‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.
عزیزی افزود: اربعین نماد شیعه است و مردم استان کرمانشاه که در طول تاریخ میزبان زائران عتبات عالیات بوده‌اند، همواره عشق و ارادت خالصانه خود را به معصومان (ع) نشان داده‌اند لذا ضروری است یک شرایط ویژه برای برگزاری مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان امسال در کرمانشاه ایجاد شود و به صورت الگو برای سال‌های آینده مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: در بزرگ‌ترین تجمع عزاداران حسینی (ع) که قرار است در کرمانشاه برگزار شود،‌ شور، عشق و ارادت این مردم شهید‌پرور و مقاوم به جهانیان نشان داده خواهد شد لذا باید با تمام توان و امکانات در راستای پوشش خبری مناسب مراسم اقدامات لازم صورت گیرد که نقش رسانه ملی در این خصوص بسیار برجسته خواهد بود.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این تجمع بزرگ عزاداران حسینی که در قالب یک هیئت صورت خواهد گرفت به نماد غرورآفرین کرمانشاه در دنیا تبدیل خواهد شد و همانطوری که مردم مقاوم کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس از خود شهامت و استقامت نشان دادند، در این تجمع به جهانیان یادآوری خواهند کرد که با تمام وجود در خدمت دین اسلام، فلسفه قیام و فرهنگ عاشورا و تعظیم شعائر مقدس دین اسلام و آماده مقابله با هرگونه ظلم و جور یزیدیان زمان از جمله استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل هستند.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول