اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مراسم اربعین در کرمانشاه به صورت ویژه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: امسال مراسم اربعین حسینی در کرمانشاه به صورت ویژه برگزار می‌شود.

مراسم اربعین در کرمانشاه به صورت ویژه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سید دادوش هاشمی در جلسه ارائه راهکارهای لازم برای برگزاری پرشور مراسم اربعین حسینی در کرمانشاه اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و تلاش‌ها و جدیت‌های معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، فردا مراسم اربعین در کرمانشاه به صورت ویژه و یکنواخت با حضور تمام هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.
بر اساس گزارش استانداری کرمانشاه، وی ادامه داد: در این مراسم قشرهای مختلف مردم و هیئت‌های مذهبی و سینه‌زنی به صورت دسته‌جمعی و یکنواخت در مقابل مسجد جامع حضور خواهند داشت و صدا و سیما این مراسم را به صورت سراسری برای عموم مردم کشور پخش خواهد کرد.
وی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست نهایت تلاش خود را برای بستر‌سازی مناسب برای حضور با‌شکوه و پر‌شور مردم و همچنین ایجاد امکانات لازم در مراسم ویژه اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) در کرمانشاه به کار گیرند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در این مراسم پرشور جمعیت انبوه عزاداران در قالب یک هیئت به سینه‌زنی و مراسم عزاداری خواهند پرداخت، گفت: معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور دغدغه‌ای خاص برای انجام این مراسم در کرمانشاه داشت که با اقدامات صورت‌گرفته انتظار می‌رود این مراسم به صورت مطلوب و ویژه در کرمانشاه برگزار شود.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول