اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کاشمر:

پیشرفت پروژه‌های عمرانی کاشمر 14 درصد از متوسط استانی بالاتر است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: در بازدید دوره‌ای انجام شده کاشمر با پیشرفت 14 درصدی از متوسط استانی در رده چهارم شهرستان‌های استان قرار گرفته است.

پیشرفت پروژه‌های عمرانی کاشمر 14 درصد از متوسط استانی بالاتر است
مهدی محمودی در حاشیه جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با بیان اینکه بر‌اساس آخرین بازدید انجام شده از پروژه‌های عمرانی در سطح استان، میانگین پیشرفت پروژه‌ها در سطح استان 28 درصد است افزود: در بازدید انجام شده توسط نماینده دفتر فنی استانداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان میانگین پیشرفت 42 درصد اعلام شده است.

سرپرست فرمانداری کاشمر با اشاره به تخصیص 12 میلیارد و 160 میلیون تومان اعتبار در سال 90 جهت اجرای 163 پروژه عمرانی در سطح شهرستان کاشمر ابراز داشت: 856 میلیون تومان جهت اجرای 17 پروژه از محل اعتبارات ستاد حوادث و 11 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی مصوب و به  دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.

سرپرست فرمانداری کاشمر با اشاره به تخصیص 45 درصدی اعتبارات استانی به پروژه‌ها خاطرنشان کرد: ادارات راه و ترابری با100 درصد، آبفا شهری با 85 درصد و آبفا روستایی با 83 درصد بیشترین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را داشته‌اند و اداره ورزش و جوانان با 21 درصد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با 24 درصد و مسکن و شهرسازی با 30 درصد کمترین پیشرفت فیزیکی را داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش مسئولان باید در جهت خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع باشد تصریح کرد: با توجه به فرصت باقی‌مانده برای جذب اعتبارات، از مسئولان دستگاه‌ها درخواست داریم با جدیت و پشتکار بیشتری در جهت جذب اعتبارات تخصیص یافته تلاش کنند.

محمودی با اشاره به سفر دور چهارم سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا ضمن بررسی و اعلام گزارش از وضعیت پروژه‌های مصوب در سه دوره قبلی سفر، طرح‌های اولویت‌دار اساسی و زیربنایی و نیازمندی‌های حوزه کاری خود را به صورت استانی و ملی به فرمانداری ارسال کنند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول