اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کاشمر:

پروژه‌های عمرانی کاشمر 42.2 درصد پیشرفت داشته است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: پروژه‌های عمرانی کاشمر تا پایان آذرماه سال‌جاری 42.2 درصد پیشرفت داشته است.

پروژه‌های عمرانی کاشمر 42.2 درصد پیشرفت داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مهدی محمودی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با هدف بررسی پیشنهادهای قابل طرح دستگاه‌های اجرایی در دور چهارم سفر هیئت دولت برگزار شد، اظهار کرد: طبق ارزیابی کارشناسان فنی استان، پروژه‌های عمرانی شهرستان 42.2 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.
سرپرست فرمانداری کاشمر اعتبار این پروژه‌ها در سال‌جاری را 120 میلیارد ریال اعلام ‌و عنوان کرد: از میان 163 طرح مذکور، 146 پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی و بقیه از محل اعتبارات ستاد حوادث در حال تامین است.
رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کاشمر از عملکرد ادارات راه و ترابری، آبفا شهری و آبفا روستایی به دلیل پیشرفت فیزیکی 100، 85 و 83 درصدی پروژه‌هایشان تقدیر و ابراز امیدواری کرد: ادارات ورزش و جوانان، بنیاد مسکن و مسکن و شهرسازی با توجه به نزدیکی پایان سال تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات و رساندن پیشرفت فیزیکی طرح‌هایشان به حد مطلوب داشته باشند.
در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های خود، در مورد موارد قابل طرح شهرستان در سفر چهارم رئیس‌ جمهور به استان پیشنهادهایی را مطرح کردند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول