اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بوشهر:

روزانه 5 هزار مسافر توسط تاکسی‌ها در بوشهر جابه‌جا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بوشهر گفت: روزانه ۵ هزار مسافر توسط تاکسی‌های درون‌شهری بوشهر جابه‌جا می‌شود.

روزانه 5 هزار مسافر توسط تاکسی‌ها در بوشهر جابه‌جا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالرسول رمضانی صبح امروز در همایش مدیران عامل اتحادیه‌های تاکسیرانی منطقه 6 کشور اظهار داشت: در بوشهر 610 تاکسی وجود دارد که بخش عمده جابه‌جایی مسافران درون‌شهری را انجام می‌دهند.
وی با اشاره به همکاری و تعامل خوب رانندگان تاکسی‌ها با مجموعه شهرداری بوشهر یادآور شد: حل مسائل و مشکلات فعالان این بخش منجر به ارائه خدمات مطلوب‌تری به شهروندان می‌شود.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر نیز گفت: در این گردهمایی مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی منطقه 6 کشور شامل استان‌های یزد، هرمزگان، زاهدان، کرمان و بوشهر حضور دارند.
امید پارسایی‌فر افزود: در گردهمایی منطقه 6 شامل استان‌های جنوبی در قالب نشست تخصصی، مسائل و چالش‌های فراروی حمل و نقل درون‌شهری بحث و گفت‌‌وگو می‌شود.
وی یادآور شد: در این نشست برای پویا شدن مجموعه تاکسیرانی منطقه 6 کشور موضوعات پس از جمع‌بندی و مشورت در قالب مصوبه برای ارائه به مسئولان مربوطه ارائه می‌شود.
پارسایی‌فر اظهار داشت: به‌ دلیل همه‌گیری و نقش مجموعه تاکسیرانی در حمل و نقل درون‌شهری پرداختن به موضوعات پیرامونی برای روان‌سازی ارائه خدمت به شهروندان از جمله دغدغه‌های مسئولان است.
وی ادامه داد: اتخاذ راهکارهای مناسب توسط اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور در گرو تعامل و هم‌اندیشی دست‌اندرکاران این بخش است که در قالب گردهمایی‌ها پیگیری می‌شود.
پارسایی‌فر اضافه کرد: بوشهر به دلیل بندری بودن سابقه دیرینه‌ای در حمل و نقل دارد به طوریکه ورود خودرو در این بندر قدیمی جزو نخستین مناطق کشور است.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول