اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس عنوان کرد

استفاده از خودروهای برقی برای تردد مسافران در اسکله حقانی

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس از در نظرگیری خودروهای برقی با هدف جابه‌جایی مسافران در محوطه اسکله شهید حقانی خبر داد.

استفاده از خودروهای برقی برای تردد مسافران در اسکله حقانی
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار خودروهای یاد شد،‌ اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان در راستای افزایش رضایت‌مندی و رفاه حال مسافران و ایجاد فضا و بستر مناسب برای تسهیل رفت و آمد آن دسته از مسافرانی که به جزایر تردد می‌کنند تعداد چهار دستگاه ماشین برقی در اسکله حقانی به منظور تسهیل در امر جابه‌جایی و حمل و نقل مسافر در محوطه این بندر آغاز به کار کرده است.
وی ادامه داد: این چهار دستگاه ماشین از دهم ماه جاری در اسکله در خدمت مسافران قرار گرفته و طبق گزارشات رضایت آنها را به دنبال داشته است.
فرماندار بندرعباس کرد: اجرای فاز تکمیلی پایانه مسافری دریایی (اسکله شهید حقانی) تا قبل از پایان سال‌جاری به عنوان بزرگ‌ترین ترمینال مسافری دریایی کشور می‌تواند خدمات مناسبی به مسافران ارائه کند.
امینی‌زاده از پیگیری و زحمات مدیران بنادر شهید رجائی و باهنر در راستای فراهم آوری امکان تسهیل تردد مسافران قدردانی و اضافه کرد: امید است در ماه‌های پایانی سال که به واسطه ورود مسافران و گردشگران به بندرعباس و قشم این نقطه از استان دارای جمعیتی چند برابری می‌شود، بندرعباس بتواند میزبان خوبی برای هم‌میهنان باشد.
خطوط دریایی مسافری هرمزگان از شلوغ‌ترین خطوط دریایی کشور به شمار می‌رود چرا که در این خطوط هر ساله حدود 8 میلیون مسافر با هدف دسترسی به جزایر و بنادر اقدام به مسافرت می‌کنند.
اسکله‌هایی همانند باهنر، حقانی، ذاکری، آفتاب، بندرلنگه، بهمن، کیش‌،‌ چارک و آفتاب مهم‌ترین اسکله‌ها و بندرگاه‌های مسافری هرمزگان به شمار می‌روند.
اسکله حقانی واقع در قلب تجاری و ساحل مرکزی شهر بندرعباس مهم‌ترین و شاید شلوغ‌ترین اسکله مسافری هرمزگان طی سال است.
در این اسکله مسافران می‌توانند با شناورهای موجود به جزایر قشم و هرمز سفر کنند.
طی سال‌های اخیر این اسکله با پشت سر گذاری طرح‌های توسعه‌ای خود به یکی از اسکله‌های مجهز کشور تبدیل شده است.
عملیات ساخت ترمینال مسافری این اسکله نیز طی ماه‌های آینده آغاز می‌شود.
انتهای پیام/م20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول