اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح برخورد با مسافربرهای شخصی صورت گرفت

صدور 75 قبض جریمه برای مسافربرهای شخصی در بیرجند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بیرجند گفت: با اجرای طرح ضربتی برخورد با مسافربرهای شخصی تعداد 75 فقره قبض جریمه برای مسافربرهای شخصی در هفته نخست اجرای این طرح صادر شد.

صدور 75 قبض جریمه برای مسافربرهای شخصی در بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یدالله غلامپور صبح امروز در جمع رانندگان تاکسی در بیرجند با بیان اینکه با اجرای طرح ضربتی برخورد با مسافربرهای شخصی تعداد 75 فقره قبض جریمه در هفته نخست اجرای این طرح صادر شد، اظهار داشت: این طرح با همکاری پلیس راهور شهرستان بیرجند اجرا می‌شود.
وی افزود: طبق ماده 203 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی حمل مسافر با خودروی شخصی تخلف محسوب می‌شود.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بیرجند ادامه داد: همچنین برابر کد 81-20 جرایم و تخلفات رانندگی مبلغ 30 هزار تومان جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.
غلامپور تصریح کرد: دو دستگاه خودروی بازرسی سازمان تاکسیرانی با مأمور راهنمایی و رانندگی در حال گشت‌زنی در نقاط مختلف سطح شهر هستند که اجرای کامل این قانون نیاز به همکاری همه جانبه عوامل دست‌اندرکار دارد.
وی هدف از این اقدام را حذف مسافربرهای شخصی در راستای حمایت از حقوق تاکسیرانان و جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده‌های احتمالی در راستای تأمین امنیت و رفاه شهروندان عنوان کرد.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بیرجند گفت: هرگونه جابه‌جایی مسافر با تاکسی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی باید انجام شود.
غلامپور تصریح کرد: هم‌اکنون در سطح شهر بیرجند 559 تاکسی وجود دارد که خدمات‌دهی به شهروندان را برعهده دارند.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول