اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان:

زرتشتیان اردکان صندوق‌ رای مستقل خواهند داشت

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان گفت: در انتخابات اسفندماه، زرتشتیان و اقلیت‌های مذهبی اردکان و استان یزد یک صندوق مستقل خواهند داشت.

زرتشتیان اردکان صندوق‌ رای مستقل خواهند داشت
احمد کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان اظهار داشت: انتخابات در سه بخش مرکزی، عقدا و خرانق برگزار خواهد شد و در هر سه بخش نیز هیئت‌های اجرایی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
وی از پیش‌بینی 59 صندوق اخذ رای در شهرستان اردکان خبر داد و افزود: 42 صندوق شهری و 17 صندوق روستایی در شعب اخذ رای در سطح شهرستان اردکان فعال خواهند بود.
کمالی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات معتمدان هیئت اجرایی اقلیت دینی زرتشتیان در اردکان عنوان کرد: با رای مستقیم زرتشتیان اردکانی، هیئت اجرایی اقلیت زرتشتیان شهرستان اردکان تعیین و از هفته گذشته آغاز به کار کرده است.
وی اظهار داشت: اقلیت دینی زرتشتیان این شهرستان در این دوره از انتخابات یک صندوق مستقل در حوزه انتخابیه اردکان خواهند داشت.
کمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تایید صلاحیت پنج نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردکان افزود: تایید صلاحیت‌ها پس از بررسی گسترده و دقیق در مراجع استانی و کشوری قطعی خواهد شد، حوزه انتخابیه اردکان در این دوره نیز یک نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.
این مسئول تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در ستاد انتخابات شهرستان اردکان انجام شده است.
وی تاکید کرد: چنانچه این مسئله از طرف مسئولان استان و کشور مصوب شود، برای نخستین بار شاهد برگزاری انتخابات به روش تمام مکانیزه در شهرستان اردکان خواهیم بود.
کمالی انتخابات را تراز عدالت و مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد: تلاش ما به عنوان برگزارکننده انتخابات در شهرستان اردکان این است که در چارچوب قانون از آرای مردم حفاظت کنیم و وظیفه امانتداری خود را به نحو احسن انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، بار دیگر نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.
کمالی تاکید کرد: دشمن از ماه‌ها پیش جوسازی و تبلیغات سوء و مسموم خود را آغاز کرده، اما حضور گسترده مردم در این عرصه خطیر و سرنوشت‌ساز بار دیگر فتنه‌گران و استکبار جهانی را مأیوس خواهد کرد.
وی بیان کرد: شرکت فعال مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر ولایت‌مداری و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات خواهد رساند.
کمالی با توصیه به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مبنی بر رعایت اخلاق اسلامی و قانون تصریح کرد: تبلیغات غیررسمی نامزدها توسط بازرسان هیئت اجرایی رصد و گزارش آن به مقامات ذی‌صلاح داده خواهد شد.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول