اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه پایانی صفر

600 مبلغ قمی به سراسر کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 600 مبلغ قمی به امامزادگان شاخص در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

600 مبلغ قمی به سراسر کشور اعزام می‌شوند
حجت‌الاسلام احمد پاک‌نهاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اعزام مبلغین در دهه پایانی صفر اظهار کرد: اعزام به مناطقی که نیاز به مبلغ داشته باشند با اولویت امامزادگان، بقاع و مناطق محروم صورت می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بالغ بر 600 نفر مبلغ قمی در ایام دهه پایانی ماه صفر به مناطق مختلف اعزام شوند.
مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مبلغان 10 روز در منطقه تبلیغی حضور دارند، گفت: مبلغان در مناطق تبلیغی خود بر اساس وظیفه ذاتی که دارند به اقامه عزاداری سیدالشهدا(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، امام رضا(ع) و روشنگری درباره مسائل سیاسی روز به ویژه مبحث انتخابات می‌پردازند.
وی خاطر نشان کرد: تاکید ویژه ما به مبلغان این است که وارد جناح‌بندی و دسته‌بندی سیاسی نشوند و تنها به بیان ملاک‌های کلی امام و مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ وقف، احیای موقوفات و توجه ویژه به جوانان بپردازند.
پاک‌نهاد ادامه داد: مبلغان در کنار برگزاری منبر به اموری مانند تبلیغ چهره به چهره و پاسخگویی به شبهات و سؤالات می‌پردازند و ساعاتی نیز برای پاسخگویی در مساجد و امامزادگان حضور دارند.
وی با اشاره به اعزام‌های گروهی مبلغان گفت: این اعزام‌ها به طور عمومی در کل کشور در امامزادگان شاخص صورت می‌گیرد.
مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: پنج یا شش نفر از مبلغان در اعزام‌های گروهی در خیمه‌های معرفت که در امامزادگان برپا می‌شود در خصوص مباحث کودک، نوجوان و تبلیغ چندرسانه‌ای، پرده‌خوانی و مشاوره در تبلیغ، پاسخگویی به شبهات اعتقادی و کلامی به ارائه مباحث می‌پردازند.
وی تصریح کرد: در ایام محرم استقبال چشمگیری از برنامه‌های خیمه‌های معرفت صورت گرفته و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک در تمام امامزادگان این طرح اجرایی شود.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول