اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه:

برنامه‌های دهه فجر با مشارکت مردم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال این شهرستان همانند سال‌های گذشته با مشارکت کامل و حضور مردم برگزار شود.

برنامه‌های دهه فجر با مشارکت مردم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه محمدعلی حسین‌زاده در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در این دهه بیان فعالیت‌های انجام شده دولت در شهرستان اشنویه توسط ادارات و نهادها به مردم ضروری است.

این مسئول ادامه داد: باید از فرصت این دهه برای بیان دستاورد‌های 33 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌برداری شود.

فرماندار اشنویه افزود: بزرگداشت این ایده و تکلیف الهی جز با وحدت، همت و تلاش جدی همه مسئولان و دلسوزان به نظام مقدور نخواهد بود.

وی با بیان اینکه اتحاد ملت و قدرت مردمی پشتوانه دائمی نظام بوده و انقلاب اسلامی با تکیه بر این توان آسیب‌ناپذیر شده است، گفت: وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود که با رهبری امام راحل(ره) و توسط مردم و با تکیه بر اسلام شکل گرفت و دشمنان از این مقوله مهم در هراسند.

حسین‌زاده در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: انتخابات مظهر توانایی مردم برای توسعه کشور است از این رو فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری مردم و سالم و قانونمند برگزار شدن انتخابات ضروری است.

وی با تاکید بر بی‌طرفی کامل مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات گفت: مقام معظم رهبری همواره به دو موضوع مهم حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و حفظ امانت‌داری آرای مردم و رعایت قانون توجه ویژه‌ای دارند که این دو مهم باید مورد توجه و عمل قرار گیرد.

امام جمعه اشنویه نیز با ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، درس‌های عاشورا را بهترین نمونه و الگو برای ایثار، فداکاری، عزت و سربلندی عنوان کرد.

ماموستا ملاسیدمصطفی خاتمی با بیان اینکه اربعین حسینی تجدید عهدی دوباره با آرمان‌ها و اهداف قیام امام حسین(ع) است، افزود: همانطور که نبی اکرم (ص) دین اسلام را به ارمغان آورد حضرت امام حسین (ع) نیز با قیام کربلا سبب بقای آن شد.

وی همچنین بر تلاش مسئولان برای گرامیداشت دهه فجر و حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس تاکید کرد.

خاتمی به نقش اسرای قیام کربلا در ترویج فلسفه آن قیام اشاره کرد و ادامه داد: اربعین از رازهای هستی بوده و روز بسط لطف او و تکرار یاد و خاطره حماسه‌سازان کربلا است.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول