اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

دهه‎ فجر نباید میدان تاخت‎و‎تاز جریانات سیاسی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: دهه‎فجر نباید میدان تاخت‎و تاز جریانات سیاسی علیه کسی باشد که این روند اشتباهی است.

دهه‎ فجر نباید میدان تاخت‎و‎تاز جریانات سیاسی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جعفر گرزین پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد دهه‎فجر شهرستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در گرگان هیچ‌یک از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، حق ندارند تبلیغات زودهنگام داشته باشند.
وی با بیان اینکه دهه‎فجر نباید فرصتی برای تبلیغات انتخابات قلمداد شود، خاطر نشان کرد: همه فعالیت‎های تبلیغات داوطلبان انتخاباتی که زودتر از موعد انجام شود، از طریق فرمانداری رصد شده و به عنوان تخلف در پرونده‌شان ثبت خواهد شد.
فرماندار گرگان با اشاره به اینکه انتخابات ایران اکنون به یک وضعیت جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: چشم جهانیان به انتخابات ایران دوخته شده است لذا دشمن می‎خواهد این اتفاق مهم در کشور با بحران و چالش مواجه شود اما مردم ما هوشیارتر و با بصیرت بیشتر، وارد میدان خواهند شد.
گرزین، رسالت مطبوعات، رسانه‎ها، مراکز اجرایی و دستگاه‎های دولتی را بسیار خطیر عنوان کرد و متذکر شد: اجرای برنامه‎های دهه‎فجر باید ایجاد امید، نشاط، شادابی و روحیه هم‎افزایی برای اقشار مختلف مردم باشد اما دشمن درصدد مایوس و دلسرد کردن ملت ایران است تا این مردم خداجو را نسبت به نظام اسلامی بی‌اعتماد کرده و خدمات 30 ساله پرفروغ انقلاب را سیاه‌نمایی کند که در این راستا مسئولان و رسانه‎ها وظیفه دارند تا امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند.
وی با بیان اینکه دهه‎فجر متعلق به همه مردم است، یادآور شد: در سوره فجر، عهد و پیمانی که خداوند برای بشریت بر آن تاکید داشته بیان تجربیاتی است که برخی افراد روی زمین فتنه و فساد می‎کنند و حتی خود را خدای قادر و مطلق می‎پندارند غافل از اینکه خدا در کمین نشسته و آنها را از کاخ به کوخ خواهد کشید.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول