اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

ولایت‌پذیری تنها راه پیشگیری از انحرافات است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:‌ ولایت‌پذیری عنصر اساسی در پیشگیری از انحرافات است و تکیه بر این عنصر می‌تواند تهدیدهای دشمن را نیز خنثی کند.

ولایت‌پذیری تنها راه پیشگیری از انحرافات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی رضایی در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات کل استان اردبیل اظهار داشت: مردم امروز با درک عمیق و بصیرت کامل از توطئه‌های متعدد دشمنان و برخی فریب‌خوردگان داخلی هرگز اجازه نمی‌دهند افرادی به مجلس راه یابند که در اراده ولایتمداری آنها سستی وجود دارد.
وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 33 سال با اتکا به دو اصل ولایتمداری و مردم‌داری توانسته است صلابت جهانی و بین‌المللی خود را حفظ کند، تصریح کرد: دشمن همیشه از این دو عنصر ترس و واهمه داشته و با وجود تلاش‌های متعدد نتوانسته است در سد آهنین مردم در خط ولایت خدشه و خللی وارد کند.
رضایی با یادآوری اینکه انتخابات مجلس مظهر اقتدار دوباره برای ملت فهیم ایران می‌باشد، خاطر نشان کرد: نقش بی‌بدیل مردم در صحنه و حضور حداکثری آنها امید دشمنان را ناامید و تلاش آنها را با شکست مواجه می‌کند.
این مسئول ضرورت حفظ حقوق افراد و رعایت اخلاق انتخاباتی را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: کاندیداها نباید با بی‌قانونی به عرصه اخلاق و ادب اسلامی خدشه‌ای وارد کنند چرا که حفظ حقوق و اصول اخلاقی شرط اصلی در انتخابات و جلب مشارکت‌های عمومی است.
وی با تاکید بر مراقبت و هوشیاری از توطئه‌های متعدد استکبار جهانی و تلاش آنها در گسست پیوند عمیق ملت با امامت و ولایت اضافه کرد: قدم گذاشتن در مسیر راستین و حقیقی ولایت و پایداری در آن توفیقی است که شامل بندگان پاک و شیعیان اصیل شده است.
رضایی در ادامه سخنان خود پیام انتخابات 12 اسفند امسال را پیام اقتدار امت اسلامی در برابر ظلم و تعدی دشمن توصیف کرد و گفت: برای کسب و نگهداری و پاسداشت توفیق صلابت و وحدت و همدلی هرگز نباید به حزب شیطان و منحرفان از دین مجال حضور داد بلکه با بصیرت و دشمن‌شناسی اهداف آنها را خنثی کرد.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه در صحنه انتخابات پشتیبانی حقیقی از نظام به معنای واقعی به نمایش گذاشته می‌شود از برخی شیطنت‌های رایج در صحنه انتخابات خبر داد و خواستار بصیرت خواص و هوشیاری عموم مردم شد.
وی در ادامه سخنان خود به تلاش استکبار جهانی در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اشاره کرد و افزود: دشمن به خوبی می‌داند که تمام این ترفندها بی‌نتیجه و بی‌ثمر است چرا که سیل خروشان مردم با پشتیبانی قوی از نظام به استمرار آن کمک می‌کند.
رضایی حرکت و خیز استکبار جهانی را در شیطنت‌های اخیر موجب سرافکندگی و عاملی برای نگون‌بختی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: عجز و ناتوانی استکبار به جایی رسیده است که قصد برداشتن ارزشمندترین نیروها را از چرخه علمی کشورمان دارند اما هرگز در این هدف شوم خود نیز موفق نمی‌شوند.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول