اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گناباد:

99 درصد فضاهای فرهنگی و ورزشی گناباد به آقایان اختصاص دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر گناباد گفت: 99 درصد فضاهای تفریحی و فرهنگی گناباد به آقایان اختصاص یافته به طوری که اکثر پارک‌های شهرستان طوری طراحی شده‌اند که فقط آقایان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

99 درصد فضاهای فرهنگی و ورزشی گناباد به آقایان اختصاص دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد سیدحسن پورهاشمی صبح امروز در جلسه شورای شهر گناباد که در محل این شورا برگزار شد، اظهار داشت: امکانات فرهنگی و ورزشی و تفریحی موجود در گناباد برای بانوان شهرستان بسیار کم است و این امر سبب کمبود روحیه نشاط و شادابی و کم‌تحرکی این افراد شده است. 
رئیس شورای شهر گناباد افزود: 99 درصد فضاهای تفریحی و فرهنگی گناباد به آقایان اختصاص یافته به طوری که اکثر پارک‌های شهرستان طوری طراحی شده‌اند که فقط آقایان می‌توانند از آنها استفاده کنند و این امر سبب گله‌گذاری بانوان شده است.
پورهاشمی تصریح کرد: دو سال پیش شورای شهر گناباد مصوبه‌ای داشت مبنی بر اینکه پارک شیرین این شهر را ویژه بانوان شهرستان فضاسازی کنند که مبلغ 100 میلیون تومان برای به‌سازی پارک شیرین ویژه بانوان تصویب شده که مطالعات آن شروع شده است.
وی از مسئولان فرهنگی و ورزشی شهرستان خواست که فضاسازی‌های ویژه بانوان طراحی شود که سبب کم‌تحرکی و شادابی روحیه این قشر از جامعه شود.
پورهاشمی در ادامه از روند کند دوبانده شدن جاده گناباد مهنه انتقاد کرد و افزود: تا 20 کیلومتر بعد از گناباد جاده دوبانده شده است ولی از 20 کیلومتری گناباد تا مهنه که تقریبا 45 کیلومتر است، بسیار کند کار می‌شود.
وی افزود: لازم است اعتباری برای این قسمت در نظر گرفته شود که حداقل این 45 کیلومتر که بیشتر تصادفات نیز در این قسمت از جاده انجام می‌شود، کار سریع‌تر پیش رود.
وی در ادامه به خرید زمین‌های جنوب و شرق دانشگاه آزاد اسلامی گناباد توسط این دانشگاه اشاره کرد و افزود: از آنجا که توسعه دانشگاه‌ها و بحث آموزش عالی شهرستان از جمله اهداف است، جهت توسعه دانشگاه همکاری لازم صورت گیرد تا اتصال راه خاکی این مسیر به خیابان اصلی که از خواسته‌های مسئولان دانشگاه آزاد گناباد است، انجام پذیرد.
پورهاشمی همچنین به وضعیت سونوگرافی گناباد اشاره کرد و افزود: سونوگرافی گناباد در بخش دولتی فعال است اما نوبت‌دهی برای این بخش بسیار دیر صورت می‌گیرد که گلایه مردمی است و در حل این مشکل باید اقدام لازم صورت گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه در طرح تفصیلی، بافت تاریخی گناباد مشخص و تصویب شده است، افزود: از طرفی گفته می‌شود که خانه‌های قدیمی که دارای ارزش تاریخی هستند، حفظ شود و از طرف دیگر دولت بابت خرابی بافت‌های قدیمی وام می‌دهد که این دو مورد با هم تناقض دارد و باید تدبیر درست اندیشیده شود.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول