اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اوایل بهمن ماه

بودجه شهرداری قم تقدیم شورای شهر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری قم از ارائه بودجه سال آینده شهرداری قم به شورای اسلامی شهر در اوایل بهمن ماه سال جاری خبر داد.

بودجه شهرداری قم تقدیم شورای شهر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن صبوری با اشاره به تشکیل ستاد تهیه و تنظیم بودجه سال 91 در شهرداری قم، به کمیته‌های تشکیل شده در این ستاد اشاره کرد و بیان داشت: کمیته تامین منابع، پیش بینی درآمد و هزینه‌های جاری، پیش بینی بودجه عمرانی، تامین سایر منابع و کمیته تلفیق بودجه از جمله کمیته‌های تشکیل شده است که پس از بررسی مشکلات و موانع در راستای تکالیف تعیین شده در قانون، بودجه سال آینده قم را پیش بینی می‌کنند.
وی با اشاره به موارد و سیاست‌های مد نظر در بودجه سال 91 قم بیان داشت: به‌کارگیری سیاست‌ها شامل محورهای انضباط مالی و بودجه‌ای‌، تعادل بین منابع درآمدی و مصارف هزینه‌ای، توسعه نظام برنامه ریزی و مدیریت شهری، ارتقاء جایگاه آموزش، پژوهش، فناوری اطلاعات و سرمایه انسانی در عرصه مدیریت شهری، مدیریت هزینه‌ها در شهرداری و افزایش بهره وری و کارایی از طریق بهبود منابع انسانی در بودجه 91 مورد توجه قرار گرفته است.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری قم به تاکیدات و دستورات شهردار قم مبنی بر تهیه بودجه جامع و کامل برای عمران و آبادانی شهر قم اشاره و عنوان کرد: تلاش برای تکمیل و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام، ارتقای سطح رضایتمندی مردم، منطقه محوری در ارائه خدمات با رویکرد مناطق کم‌برخوردار و هدایت منابع مالی به سمت این مناطق از جمله این موارد است.
وی تداوم اجرای طرح‌های توسعه و تعریض، توجه به موضوع سلامت و نشاط اجتماعی، توسعه فضای سبز شهری، توانمندسازی بدنه کارشناسی شهرداری، اعمال کنترل‌های مالی و هزینه‌ای برای کاهش هزینه‌های جاری و صرفه‌جویی در منابع انرژی را از دیگر محورهای بودجه سال آینده شهرداری عنوان کرد.
صبوری ابراز داشت: با توجه به اینکه مسائل اقتصادی کشور بر درآمد شهرداری موثر بوده، ارزیابی و پیش بینی شهرداری قم بر این است که بتواند ظرف 20 روز آینده ارقام بودجه سال 91 و اولویت‌های آن را احصاء کرده و بتواند لایحه بودجه سال 91 شهرداری را به منظور تصویب به شورای اسلامی شهر تقدیم کند.
انتهای پیام/غ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول