اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهر و شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی:

بودجه شهرداری‌ها در سال 90 حدود 13 هزار میلیارد ریال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهر و شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: بودجه شهرداری‌ها در سال 90 حدود 13 هزار میلیارد ریال است که در زمینه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی امکان جذب بیش از این اعتبار فراهم است.

بودجه شهرداری‌ها در سال 90 حدود 13 هزار میلیارد ریال است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز مرتضی موحدنیا عصر امروز در همایش شهرداران آذربایجان‌شرقی بر توسعه فعالیت‌های شهرداری‌ها در عمران شهری تاکید کرد.
وی با بیان اینکه اداره شهرداری‌ها توسط مردم از اهداف کلان شهرداری‌ها در سطح کشور است، گفت: اداره شهرداری‌ها توسط مردم و قطع وابستگی به دولت از موضوعاتی است که دنبال شده است.
موحدنیا بیان کرد: شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی به نسبت شهرداری‌های سایر استان وضعیت بهتری از نظر اعتبارات و میزان فعالیت‌ها دارند.
وی یادآور شد: کسب درآمد شهرداری‌ها به صورت غیرمستقیم از مردم نیز هدفی بزرگ است که با همکاری اداره کل مالیاتی تحقق این هدف تا حدی ممکن خواهد بود.
مدیرکل امور شهر و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در صورتی که آیین‌نامه لازم در زمینه اختصاص درآمد غیرمستقیم شهرداری اصلاح شود خواهیم توانست بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.
وی بیان کرد: در زمینه بررسی مشکلات و ارتقای روش‌های همکاری شهرداری‌ها و اداره مالیاتی جلسات مستمری با مسئولان مالیاتی برگزار خواهد شد.
موحدنیا با اشاره به منابع درآمدی شهرداری‌ها گفت: هفته منبع درآمدی برای شهرداری‌ها تعریف شده که جذب سرمایه‌گذاری از جمله این منابع است.
وی خاطرنشان کرد: امکان تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان دنبال می‌شود.
موحدنیا بیان کرد: بودجه شهرداری‌ها در سال 90 حدود 13 هزار میلیارد ریال است که در زمینه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی امکان جذب بیش از این اعتبار فراهم است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در همایش شهرداران موضوعاتی چند با حضور مسئولان مختلف استانی بررسی خواهد شد.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول