اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر خبر داد

هزینه 6 میلیارد تومانی شهرداری بوشهر برای جمع‎آوری زباله

خبرگزاری فارس: شهردار بوشهر گفت: شهرداری بوشهر سالانه 6 میلیارد تومان برای جمع‎آوری و تنظیف زباله‎های شهر بوشهر هزینه می‎کند.

هزینه 6 میلیارد تومانی شهرداری بوشهر برای جمع‎آوری زباله
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فضل‎الله توسلی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‎برداری از کارخانه کمپوست بوشهر اظهار داشت: شهرداری بوشهر به طور میانگین ماهانه 500 میلیون تومان برای تنظیف شهر پرداخت می‎کند که بر اساس قانون باید از 55 هزار خانوار ساکن این شهر دریافت شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر پرداختی شهروندان به سازمان پسماند بسیار ناچیز است، افزود: هم‌اکنون پرداخت این 6 میلیارد تومان از منابع دیگر تامین می‎شود که اگر مردم می‎توانستند آن را پرداخت کنند این اعتبارات صرف پروژه‎های بزرگ عمران شهری می‎شد.
توسلی یادآور شد: گاهی معادل 100 درصد اعتبارات عمرانی را در این بخش هزینه می‎کنیم و شاید هزینه کرد این مبالغ در بخش پسماند به چشم نیاید اما واقعیتی است که وجود دارد.
شهردار بوشهر با ابراز رضایت از نظافت شهر گفت: کارهای بسیار بزرگی در بخش تنظیف شهر صورت گرفته ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
توسلی با اشاره به بهره‌برداری از کارخانه کمپوست بوشهر اظهار داشت :این کارخانه در زمان شهرداری مهندس راستی خریداری شده بود اما پس از وی با استدلال‎های نادرستی که برخی کارشناسان انجام دادند، تعطیل شد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون از یک کارخانه اوراقی یک کارخانه تولیدی احداث شده است، از اقدامات مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قدردانی کرد.
شهردار بوشهر در پایان از حمایت‎های اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین معاون مالی و اداری شهرداری تقدیر کرد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول