اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت‌رئیسه شورای ‌شهر شوشتر خواستار شد

کوتاهی دوره جمع‌آوری زباله در برخی مناطق شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار کوتاهی دوره جمع‌آوری زباله‌های شهری در برخی از مناطق شهری شوشتر شد.

کوتاهی دوره جمع‌آوری زباله در برخی مناطق شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: در برخی از مناطق شهری شوشتر مانند 250 واحدی و منازل شهرداری شوشتر جمع‌آوری زباله هر 72 ساعت یک بار انجام می‌شود که باید در راستای رفع این مشکل اقدام کرد.

وی افزود: کوتاهی این دوره زمانی سبب می‌شود تا بهداشت موجود در سطح جامعه ارتقا یابد و به این دلیل این مهم باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

محمودی‌کوهی با اشاره به برخی از مناطق شهری خاطر‌نشان کرد: در برخی از مناطق شهری مانند شوشترنو به دلیل اینکه در برخی از زمین‌هایی که مالک‌ آنها شهرداری است اقدامی برای احداث فضای سبز نشده است زمینه برای تصرف عدوانی مردم فراهم شده و در این‌باره نیز شهرداری باید اقدامی عاجل انجام دهد.

این مقام مسئول تاکید کرد: در حال حاضر احداث خیابان ساحلی شهر شوشتر در حال انجام است و بر این اساس باید برای تملک منازلی که در مسیر جاده هستند اقدام کرد تا احداث این خیابان به صورت کارشناسی و فنی انجام شود و تکمیل آن به آینده موکول نشود.

محمودی‌کوهی با اشاره به ساخت مجتمع تجاری مهستان در شوشتر افزود: در سطح شهرستان شوشتر مجتمع مهستان با بیش از 90 باب مغازه تجاری در حال ساخت است ولی هیچ تدبیری برای پارکینگ این مجتمع نشده و به این دلیل باید شهرداری در این‌باره توضیح دهد.

وی افزود: برای این مجتمع در هر لحظه حداقل 180 خودرو باید در نظر گرفت که به دلیل وجود این مجتمع در مرکز شهر مشکلات زیادی برای ترافیک منطقه یک شهرداری به وجود می‌آید.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول