اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی خبر داد

گردآوری 1500 عنوان کتاب در کتابخانه حجاب

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی گفت: اکنون هزار و 500 عنوان کتاب عمومی و 400 عنوان کتاب تخصصی با موضوع حجاب در کتابخانه مرکز حجاب ریحانةالنبی موجود است.

گردآوری 1500 عنوان کتاب در کتابخانه حجاب
حجت‌الاسلام مهدی عسکر آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های معاونت پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی اظهار کرد: این معاونت با هدف آگاهی‌بخشی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی خاطر نشان کرد: این معاونت فعالیت‌های خود را با محوریت حجاب برتر پیرامون موضوعات حجاب، عفاف، حیا، نگاه، غیرت، روابط دختران و فمنیسم انجام می‌دهد.
معاون پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی با اشاره به تاسیس کتابخانه تخصصی و بانک اطلاعات نرم‌افزارهای حجاب و عفاف گفت: واحد امور کتابخانه از روزهای آغازین تاسیس معاونت پژوهش، اقدام به خرید کتاب‌های تخصصی حجاب و عفاف و از ابتدای سال جاری نیز اقدام به راه‌اندازی کتابخانه تخصصی حجاب و عفاف کرده است.
وی خاطر نشان کرد: اکنون هزار و 500 عنوان کتاب عمومی و 400 عنوان کتاب تخصصی موضوع حجاب در کتابخانه مرکز حجاب ریحانةالنبی موجود است.
عسکر آبادی ادامه داد: 150 عنوان سی دی نرم‌افزار و 50 عنوان نرم‌افزار تخصصی حجاب و عفاف نیز در کتابخانه تخصصی مرکز گردآوری شده است.
وی با اشاره به واحد تدوین کتاب‌های درسی بیان داشت: تدوین کتاب درسی پیک حجاب ویژه مقطع ابتدایی در سال تحصیلی 86 و تدوین کتب درسی مروارید بهشتی ویژه پایه‌های سوم، چهارم و پنجم ابتدایی در سال 87 از جمله فعالیت‌های این معاونت است.
معاون پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی خاطر نشان کرد: واحد پرسمان معاونت پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی با بهره‌مندی از کارشناسان و استادان فرهیخته به پاسخگویی شبهات حجاب می‌پردازد.
وی به فعالیت واحد نشریات معاونت پژوهش مرکز اشاره کرد و بیان داشت: واحد نشریات در تبیین مفاهیم ارزشمند حجاب در قالب ادبیات روز و با توجه به گرایش فکری نوین در سطوح مختلف فعالیت می‌کند.
وی عنوان داشت: تدوین ویژه‌نامه‌ «در سایه نخستین» و ویژه نامه جشن حجاب ویژه حافظان حجاب پایه پنجم ابتدایی از دیگر فعالیت‌های این واحد محسوب می‌شود.
عسکرآبادی یادآور شد: کتاب‌های صدف آسمانی، گام به گام تا انتخاب حجاب و «نمی‌دانستم در سایه حجاب زیبایی‌ام پایدارتر است» از دیگر کتاب‌های منتشر شده این مرکز است.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول