اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای طوماری

پرستاران زنجانی خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند

خبرگزاری فارس: جمعی از پرستاران زنجانی با امضای طوماری خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

پرستاران زنجانی خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان در طومار پرستاران زنجانی که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در زنجان قرار گرفته آمده است: طرح ارتقای بهره‌وری پرسنل پرستاری از قوانین مترقی معرفی شده که موجب افزایش انگیزه و بازده کاری قشر پرستار می‌شود.
در ادامه این طومار آمده است: اجرای طرح ارتقای بهره‌وری پرسنل پرستاری به تصویب مجلس شورای اسلامی و هیئت وزیران رسیده است و لازم‌الاجرا بودن آن نیز از ابتدای سال جاری به ویژه مهر ماه به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید شده است.
در این طومار پرستاران با اشاره به اینکه طرح ارتقای بهره‌وری پرسنل پرستاری در اکثر استان‌ها به اجرا درآمده است، خواستار اجرای هرچه سریع‌تر، کامل و بدون قید و شرط این قانون به مانند سایر استان‌ها در استان زنجان شده‌اند.
در این طومار با اشاره به اینکه دلیل عدم اجرای طرح ارتقای بهره‌وری پرسنل پرستاری در استان زنجان توسط مسئولان کمبود پرسنل اعلام می‌شود، آمده است: پرسنل پرستاری شاغل در استان زنجان به دلیل پرداخت‌های نابرابر و شرایط نامناسب کاری، رغبت و انگیزه‌ای برای کار ندارند.
پرستاران در این طومار آورده‌اند که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نه تنها قصد اجرای طرح فوق را در استان زنجان ندارند، بلکه درصدد افزایش غیر قانونی تعداد شیفت‌های موظفی و کاهش ساعات محاسبه شده برای شیفت‌ها و مرخصی از هفت ساعت به 6.5 ساعت هستند.
امضاکنندگان طومار تاکید کرده‌اند که آنها زیر بار اعمال موارد غیر قانونی توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نخواهند رفت.
قرار است رونوشت این طومار به دفتر ریاست جمهوری، دفتر وزیر بهداشت، رئیس سازمان نظام پرستاری کشور و رئیس سازمان نظام پرستاری استان زنجان ارسال شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول