اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور؛

پرستاران کشور با تیم‌های خارجی به رقابت می‌پردازند

خبرگزاری فارس: دبیر پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران گفت: به دلیل استعدادهای بالقوه پرستاران و ظرفیت بالای مسابقات، سال آینده چند تیم خارجی از کشورهای اسلامی را نیز وارد مسابقات خواهیم کرد.

پرستاران کشور با تیم‌های خارجی به رقابت می‌پردازند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج احمد نجاتیان در مراسم پایانی پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در این جشنواره 12 تیم فوتبال مردان، 9 تیم والیبال بانوان، 60 شناگر، 70 ورزشکار در زمینه تنیس روی میز و 55 شطرنج باز به مدت شش روز با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: در این جشنواره فرهنگی ورزشی 437 ورزشکار پرستار از سراسر کشور و 48 هیئت مدیره نظام پرستاری شامل 200 نفر زن و 237 مرد با هم به رقابت ورزشی پرداختند.
دبیر پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور در ادامه با اشاره به سطح برگزاری مسابقات، بیان داشت: در مدت شش روز رقابت ورزشی سطح کیفی مسابقات خوب بود اما در زمینه اسکان و پذیرایی کم و کاستی‌هایی وجود داشت که امیدواریم در سال‌های آینده برطرف شود.
نجاتیان اضافه کرد: در این جشنواره از داوران درجه یک و بین‌المللی به کارگیری شده بود و سالن‌های استاندارد و با کیفیت در اختیار ورزشکاران قرار گرفته بود.
به گفته وی در این دوره از مسابقات با توجه به حضور ورزشکاران زیاد، کمترین مسائل اخلاقی و انضباطی اتفاق افتاد و هیچ‌گونه تخلفات در مسابقات وجود نداشت.
دبیر پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور ابراز امیدواری کرد: در سال‌های آینده این گونه جشنواره‌ها مداوم و در سمت و سوی استانداردسازی پیش رود.
نجاتیان اعلام کرد: به دلیل استعدادهای بالقوه ورزشکاران و پرستاران و ظرفیت بالای مسابقات سال آینده چند تیم و بازیکن خارجی از کشورهای اسلامی را وارد مسابقات خواهیم کرد.
نجاتیان با قدردانی از تلاش‌های برخی ادارات در برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی، گفت: هیئت مدیره نظام پرستاری سنندج، دانشگاه علوم پزشکی کردستان و استانداری کردستان در برگزاری این جشنواره با سازمان نظام پرستاری کشور همکاری خوبی داشتند.
پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور توسط سازمان نظام پرستاری کشور با حضور پرستاران زن و مرد ورزشکار سراسر کشور و با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان پرستاران از 12 تا 17 شهریورماه جاری به میزبانی استان کردستان در سنندج برگزار شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول