اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور صفار هرندی؛

سومین همایش بصیرت و جهاد علمی برگزار شد

خبرگزاری فارس: سومین همایش بصیرت و جهاد علمی با حضور صفار هرندی مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سومین همایش بصیرت و جهاد علمی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این همایش که سه‌شنبه شب به همت سازمان بسیج اساتید سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، علاوه بر صفار هرندی، حجت‌الاسلام والمسلمین گرجیان رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه علی ابن ابیطالب (ع)، سرهنگ حافظی جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و اساتید بسیجی استان قم به تبیین بصیرت و واکاوی فتنه سال 88 و نقش بصیرت در خنثی سازی این فتنه پرداختند.
گرجیان در این همایش با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری همانند یک راهنما مسیر را برای ما روشن ساخته است، اظهار داشت: ما هیچگاه نباید از ولی فقیه خود جلوتر و یا عقب‌تر حرکت کنیم و همواره باید با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی سازیم.
صفار هرندی نیز در این همایش با بیان اینکه یکی از دلایل وقوع فتنه 88 بی‌بصیرتی سران فتنه بوده است، بیان داشت: فتنه 88 سبب شد تا دشمن جرات کند تا در امور کشور ما دخالت کند و این در حالی است که ما باید با بصیرت‌افزایی توطئه‌های آنها را خنثی سازیم.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول