اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و برنامه‌ریزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جهاد علمی نبردی مقدس است

خبرگزاری فارس: معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش جهادگران علمی و فناوری گفت: جهاد علمی نبردی مقدس و پیروز است.

جهاد علمی نبردی مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد تولایی ظهر امروز در همایش جهادگران علمی و فناوری در دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: اگر می‌بینید که ما در جهاد علمی شهید می‌دهیم به این خاطر است که این نبرد، نبرد مقدسی است.
وی ادامه داد: همان‌طور که دفاع نظامی به خون شهید نیاز داشت تا تضمین‌کننده پیروزی و موفقیت ما باشد، در عرصه جهاد علمی هم شهید دادیم تا خون این شهدا جهاد علمی ما را به نتیجه برساند.
این فرمانده سپاه گفت: بسیج، بسیج است و قابل ترجمه به هیچ واژه بیگانه‌ای نیست؛ چون وجود مشابهی ندارد.
وی نظریه بسیج را مشارکت و مسئولیت داشتن مردم در ایجاد و اداره حکومت و اصلاح حاکمان دانست و  ادامه‌داد: برای شناخت بسیج باید در اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) جست و جو کنیم و ببینیم فلسفه وجودی و نظریه‌ای که امام(ره) تحت عنوان بسیج ارائه کردند، از چه نظریه‌ای نشات می‌گیرد.
تولایی ادامه داد: بر خلاف نظریه‌پردازان غربی که انقلاب اسلامی را تغییر یک رژیم و جایگزینی یک رژیم دیگر می‌دانند، شهید استاد مطهری انقلاب اسلامی را دگرگونی در همه ارکان و افراد جامعه می‌دانند و مردم همه باید این ایدئولوژی را بپذیرند.
معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی سپاه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: بسیج باید فرزند زمان باشد، یک روز نیاز، نیاز دفاعی است و باید در قالب دفاعی حضور پیدا کنیم و یک روز نیاز به حضور در عرصه سازندگی پیدا می‌شود.
وی ادامه‌داد: امروز دفاع مقدس در عرصه علم و فناوری در حال شکل‌گیری است، اینجا عرصه، عرصه علمی است؛ در این عرصه است که پیروز میدان مشخص می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول