اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو:

درس‌های اربعین حسینی تحلیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماکو گفت: درس‌های بزرگ اربعین حسینی باید برای جوانان تحلیل شود.

درس‌های اربعین حسینی تحلیل شود
حجت‌الاسلام ایوب رنجبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماکو با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی قرار گرفته‌ایم اظهار داشت: در تاریخ اسلام بعضی ایام مانند عاشورا، تاسوعا و اربعین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند از این رو می‌طلبد پیام‌ها و درس‌های این ایام بزرگ بیش از پیش مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اربعین حسینی درس‌های مهمی مانند ایثار، فداکاری، شهادت‌طلبی برای مؤمنان واقعی در بر دارد از طرف دیگر عواقب مخرب بیعت شکنی با امام را به معرض نمایش می‌گذارد لذا مسلمانان جهان به ویژه ایران باید پیام‌های این ایام برای جامه عمل پوشاندن را به آن مورد توجه قرار دهند.

این مسئول یکی از مهم‌ترین درس‌های اربعین حسینی  لزوم وفاداری به بیعت عنوان کرد سپس با اشاره به اینکه ملت ایران 12 اسفند در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: ملت ایران در طول 33 سال بعد از پیروزی انقلاب برای استقرار حکومت اسلامی زحمات زیادی متحمل شدند از این رو پیش‌بینی می‌شود در انتخابات پیش‌رو نیز برای تجدید بیعت با ولی فقیه پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم در این روز تاریخی برای مأیوس کردن دشمنان اسلام و دین پای صندوق‌های رأی‌ و در راستای انتخاب افراد مورد وثوق خود حضور پیدا می‌کنند از این رو با مورد توجه قرار دادن انتخابات سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود انتخابات باشکوهی با حضور اکثریت ملت ایران به عنوان یک صفحه زرین دیگر در کتاب انقلاب کشورمان ماندگار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ملت ایران مردمان آگاه و بابصیرتی هستند، تصریح کرد: ملت ایران به طور  قطع در انتخابات پیش‌‌رو افرادی و‌لایتمدار، پایبند به تعهدات و توانمند در امور داخلی و خارجی انتخاب خواهند کرد.

امام جمعه ماکو از کاندیداها اجتناب از صرف هزینه‌های سنگین انتخاباتی را خواستار شد و تأکید کرد: این قبیل هزینه‌ها در جلب نظر مردم هیچ‌گونه تأثیری ندارد چرا که ملت آگاه کشور ما بر اساس این قبیل مسائل تصمیم‌گیری نمی‌کنند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول