اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دنا خبر داد

برگزاری سوگواره خوشنویسی به مناسبت اربعین حسینی در دنا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا گفت: سوگواره خوشنویسی اربعین حسینی با موضوع سخنان امام حسین (ع) فردا پنج‌شنبه 22 دی‌ ماه با حضور خطاطان دنایی برگزار خواهد شد.

برگزاری سوگواره خوشنویسی به مناسبت اربعین حسینی در دنا
جمشید آریایی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: پیام عاشورا و فرهنگ قیام امام حسین باید به بهترین شیوه و در قالب‌های مختلف به اجرا درآورده شود.
وی گفت: هنر یکی از مقوله‌هایی است که به بهترین نحو می‌تواند ارزش‌های دینی را مروج باشد و این مهم مردم‌‌پسند است.
رئیس اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی‌ دنا افزود: هنر خوشنویسی یکی از هنرهای زیبا و جاودانه است که همه مردم به نوعی علاقه‌مند به آن هستند.
وی در این خصوص تصریح کرد: البته هنر خوشنویسی که از هنرهای با قدمت زیاد در کشور ما بوده بسیار کمرنگ به آن توجه می‌شود در حالی که باید در رویکردی بهتر تمام مردم نیز این هنر زیبا را فرا گیرند.
آریایی‌منفرد گفت: پس از برگزاری سوگواره استانی خوشنویسی در ماه مبارک رمضان و با موضوع سوره قدر، این بار نیز فردا پنج‌شنبه سوگواره‌ خوشنویسی به مناسبت اربعین حسینی با موضوع سخنان امام حسین (ع) را در این شهرستان داریم.
وی تصریح کرد: این سوگواره روز پنج‌شنبه 22 دی ‌ماه با حضور خطاطان و هنرمندان شهرستان دنا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا در خصوص برگزیدگان این سوگواره عنوان کرد: هنرمندانی که در این سوگواره بهترین آثار را ارائه کنند به ترتیب به سه نفر نخست هدایایی به صورت وجه نقد اهدا خواهیم کرد.
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول