اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان قم:

فعالیت 24 ساعته پلیس آگاهی حرم مطهر در اربعین حسینی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: تمام نیروهای پاسگاه پلیس آگاهی حرم مطهر حضرت معصومه(س) به صورت شبانه روزی در ایام اربعین حسینی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 24 ساعته پلیس آگاهی حرم مطهر در اربعین حسینی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید جعفر حسینی رئیس پلیس آگاهی استان قم، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس آگاهی استان قم با توجه به اهمیت برقراری امنیت در ایام اربعین حسینی علاوه بر وظایف ذاتی خود برنامه و فعالیت‌های مضاعفی را در زمینه پیشگیری و کشف جرم پیش بینی کرده است.
وی افزود: ماموران واحد خواهران نیز با هدف کنترل و جلوگیری از کیف قاپی در تمام صحن‌های حرم مطهر و اطراف آن حضور داشته و همچنین به عنوان آمران به امر به معروف و نهی از منکر ارائه خدمت می‌کنند.
حسینی تصریح کرد: یک واحد 24 ساعته به صورت فعال در عوارضی اتوبان قم - تهران در ایام اربعین حسینی مستقر خواهد شد و همچنین 50 واحد گشت موتوری و پیاده در سطح شهر به منظور پیشگیری از سرقت و کشف جرم در این ایام فعالیت خواهند داشت.
رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهارداشت: دستگیری باند سارقین حرفه‌ای منزل، دستگیری دو نفر سارق موتورسیکلت با 19 فقره موتورسیکلت مسروقه، شناسایی و دستگیری قاتلی که پنج سال پیش در جمکران مرتکب قتل شده بود، کشف یک دستگاه کمپرسی شن متهم به جاسازی707 باطری کره‌ای و کشف یک دستگاه کامیون حامل تاسیسات مخابراتی از موارد کشف شده توسط پلیس آگاهی استان قم در 9 ماهه نخست سال جاری بوده است.
وی با اشاره به کاهش آمار جرم و سرقت در استان قم که در سایه تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی و با همکاری مردم محقق شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار به‌دست آمده میزان وقوع جرم و سرقت در 9 ماهه نخست سال پنج درصد کاهش داشته است که این میزان در کشور آمار قابل توجهی بوده است.
حسینی در پایان به افزایش 20 درصدی کشفیات در استان اشاره کرد و اذعان داشت: در زمینه کاهش جرایم در زمینه سرقت موتورسیکلت 18 درصد، سرقت خودرو 32 درصد، کیف قاپی 26 درصد و زورگیری 7 درصد کاهش ارتکاب به جرم را شاهد بوده‌ایم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول