اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان انتقال خون آذربایجان غربی خبر داد

آمادگی پایگاه‌های انتقال خون آذربایجان‌ غربی در اربعین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان انتقال خون آذربایجان غربی گفت: پایگاه‌های انتقال خون مناطق مختلف آذربایجان غربی در اربعین حسینی برای مراجعه مردم نیکوکار آماده خواهند بود.

آمادگی پایگاه‌های انتقال خون آذربایجان‌ غربی در اربعین
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه امیر اولیایی رضایی ظهر امروز در جلسه‌ای که برای تبیین برنامه‌های این سازمان در اربعین حسینی در سالن کنفرانس این سازمان تشکیل شد، اظهار داشت: در ایام ویژه سال مانند تاسوعا، عاشورا، رمضان و اربعین مراکز خون‌گیری برای خدمت به مردم آماده می‌شوند لذا در سال جاری نیز طبق سنوات گذشته در اربعین حسینی مسئولان خون‌گیری فعال خواهند بود.
وی تصریح کرد: همه پایگاه‌های سطح استان برای حضور مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان تجهیز خواهد شد لذا به صورتی برنامه‌ریزی می‌شود با وجود زیاد بودن مراجعان اقدامات لازم در کمترین زمان انجام شود بر این اساس می‌طلبد رسانه‌های جمعی در راستای ترغیب مردم برای اقدام به این عمل خداپسندانه مبادرت کنند.
این مسئول خاطر نشان کرد: در مناطق مختلف استان هفت مرکز ثابت وجود دارد همچنین سه پایگاه خون‌گیری در ارومیه، مهاباد و خوی راه‌اندازی شده به طوری که شش مرکز موقت نیز در سایر نقاط استان راه‌اندازی شده است لذا این مراکز در طول سال فعال هستند ولی در این ایام به طور ویژه به همشهریان خدمات لازم ارائه می‌دهند.
رضایی ادامه داد: با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج سنت حسنه اهدای خون از مقامات عالی استان نیز برای حضور در سازمان دعوت به عمل آمده است به طوری که مسئولان ارشد استان در این سازمان برای شرکت در آیین اهدای خون با وجود داشتن مشغله‌های فراوان حضور پیدا می‌کنند.
این مسئول گفت: اقشار مختلف مردم اعم از افراد حادثه‌ دیده در تصادف‌ها، بیماران مبتلا به هموفیلی، سرطان و تالاسمی به این ماده حیات‌بخش نیاز جدی دارند لذا با توجه به اینکه خون به صورت مصنوعی قابل تولید نیست از طرف دیگر بیماران زیادی به آن نیاز دارند انتظار می‌رود هموطنان نه ‌تنها در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین بلکه طول سال در مراکز خون‌گیری حضور پیدا کنند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول