اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

نباید شرمنده شهدا باشیم

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: نباید شرمنده شهدا و مردم نستوه باشیم.

نباید شرمنده شهدا باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری عصر امروز در جمع ایثارگران شهرستان سلماس اظهار داشت: ایجاد اشتغال، حل مشکل درمان ایثارگران و تاسیس شرکت تعاونی ایثارگران از جمله خواسته‌های این قشر است که باید با تلاش اداره بنیاد شهید شهرستان و پیگیری فرمانداری محقق شود.
این مسئول اضافه کرد: از ایثارگران دوران دفاع مقدس تجربه‌های ارزشمندی بر جای مانده که در حال حاضر می‌تواند در دفع فتنه و توطئه‌های دشمنان به شکل کارآمدی بهره برد.
وی تصریح کرد: ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها و دلیرمردی‌های فراوانی داشته‌اند و امروز نیز باید با تجهیز خود به سلاح بصیرت و آگاهی در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنند.
فرماندار سلماس اضافه کرد: تمام مسئولان و مردم یادشان باشد که نهال انقلاب بر دو ستون مردم و رهبری استوار بوده و پیشرفت‌ها و عزت ایران در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و ایثارگران و رهبری امام خمینی (ره) و جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری است.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تاکتیک‌های مختلف به میدان آمده است تا با کار کردن روی مغز و افکار جوانان این ملت به مقاصد خود دست پیدا کند لذا باید در مقابل تهدید نرم دشمن از ایثارگران که بازوهای قدرتمند سپاه پاسداران هستند، استفاده کرد.
فرماندار سلماس در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس نهم افزود: از تمام ظرفیت‌های قانونی با هدف تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده می‌شود.
وی تاکید کرد: فتنه‌گران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دیگر جایی ندارند.
نظری با اشاره به وقایع پس از انتخابات سال 88 گفت: اگرچه این اتفاقات کام مردم ما را تلخ کرد اما حماسه ۹ دی سبب شیرین شدن کام همه مردم ایران شد و توانست کمی از آن تلخکامی بکاهد و تسکین‌دهنده باشد.
فرماندار سلماس روز ۹ دی را از جنس 22 بهمن سال 57 دانست و گفت: این روز سند افتخاری شد برای اینکه مردم ما نشان دهند تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پای این نظام ایستاده‌اند و پیرو رهبری هستند.
وی ادامه داد: آنچه که امروز در فضای کشور دیده می‌شود پایبندی مردم در حفاظت از خون شهداست، شهدایی که رفتند تا نظام، انقلاب، راه امام و رهبری بماند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول