اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

پیشرفت‌های نظام مرهون ایثار ایثارگران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به مجاهدت‌ها و رشادت‌های ایثارگران گفت: پیشرفت‌های نظام مرهون ایثار ایثارگران است.

پیشرفت‌های نظام مرهون ایثار ایثارگران است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران امیر حسین باقرنژاد بعدازظهر امروز در جمع خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان ری با بیان اینکه در بین حضار کسانی هستند که با آنها در دوران دفاع مقدس همرزم بوده‌ام، این نکته را موجب قوت قلب خود دانست و اظهار داشت: هرچند صحبت در جمع شما عزیزان سخت است اما هم‌رزم بودن با شهدا و جانبازان شما برای بنده کمکی است تا چند کلمه‌ای در اینجا صحبت کنم.
فرماندار شهرستان ری در ادامه با اشاره به مقاطع سخت و حساسی که نظام جمهوری اسلامی در 32 سال گذشته پشت سر گذاشته است، این مقاطع را موجب استحکام و تنومندی نهال انقلاب و جمهوری اسلامی دانست.
وی در ادامه با اشاره به وقایع پس از انتخابات سال 88 گفت: اگر چه این اتفاقات کام مردم ما را تلخ کرد اما حماسه 9 دی موجب شیرین شدن کام همه مردم ایران شد و توانست کمی از آن تلخکامی بکاهد و تسکین دهنده باشد.
باقرنژاد وقایع پس از انتخابات سال 88 را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: اگر چه این اتفاقات کام مردم ما را تلخ کرد اما حماسه 9 دی موجب شیرین شدن کام همه مردم ایران شد، حماسه 9 دی اتفاق بابرکتی بود که چون غربیلی رسوا کننده مزورانی شد که خود را به شکل دوست‌داران نظام درآورده بودند.
فرماندار شهرستان ری روز 9 دی را از جنس 22 بهمن سال 57 خواند و عنوان کرد: این روز سند افتخاری شد برای اینکه مردم ما نشان دهند تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پای این نظام ایستاده‌اند و پیرو رهبری هستند.
وی اضافه کرد: آنچه که امروز در فضای کشور دیده می‌شود پایبندی مردم در حفاظت از خون شهداست، شهدایی که رفتند تا نظام، انقلاب، راه امام و رهبری بماند.
باقرنژاد یادآور شد: امروز ما و همه کسانی که در این نظام تنفس می‌کنیم مدیون خون شهدا هستیم و از خداوند منان مسئلت می‌کنیم که ما را در مسیر شهدا ثابت قدم بدارد.
رئیس شورای تامین شهرستان ری اظهار امیدواری کرد کسانی که در خدمت خانواده شهدا هستند طوری کار کنند که شرمنده شهدا و این مردم نستوه نشوند.
وی همچنین خدمات خالصانه دولت و سایر قوا را مرهون ایثار ایثارگران دانست و گفت: ما قدر این را می‌دانیم و تلاش خواهیم کرد تا به سهم خودمان در این شهرستان طوری عمل کنیم که مورد رضای خداوند و مردم و شما خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران باشد.
باقرنژاد خود را محتاج دعای خیر خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و از خداوند متعال درخواست عاقبت بخیری برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.
این گزارش حاکی است، همایش بصیرت با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان ری و با حضور امیرحسین باقرنژاد فرماندار ری، مدیرکل بنیاد شهید استان تهران، مدیر بنیاد شهید ری و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول