اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بومهن انتقاد کرد

تمرکز کمپ‏های ترک اعتیاد در بومهن‌

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بومهن از اجتماع و تمرکز کمپ‏های ترک اعتیاد دیگر نقاط استان تهران و کشور در این شهر به شدت انتقاد کرد.

تمرکز کمپ‏های ترک اعتیاد در بومهن‌
محمد قانبیلی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: مردم و مسئولان بومهن از ازدیاد کمپ‏های ترک اعتیاد در این شهر ناراضی هستند.
وی ادامه داد: هیچ دلیلی وجود ندارد که بومهن به مرکز کمپ‏های ترک اعتیاد پایتخت، دیگر نقاط استان تهران و سایر نواحی کشور تبدیل شود.
قانبیلی از وجود بیش از 15 کمپ ترک اعتیاد در بومهن خبر داد و افزود: به طور معمول هر شهر قابلیت ایجاد حداکثر دو کمپ ترک اعتیاد را دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر بومهن تصریح کرد: ‌بومهن با جمعیت موجود خود، ورای برخورداری از مجوز یا فقدان آن، بیش از 15 کمپ ترک اعتیاد را در نقاط مختلف گنجانده است.
وی اضافه کرد: وجود این تعداد کمپ ترک اعتیاد فاجعه‏ای است که آسیب‏های اجتماعی بسیاری را برای شهر بومهن به دنبال خواهد داشت.
قانبیلی با بیان اینکه همه مراجعان به کمپ‏های ترک اعتیاد سالم خارج نمی‏شوند، گفت: ‌همه خروجی کمپ‏های ترک اعتیاد را افراد سالم تشکیل نمی‏دهند؛ اما اغلب آنها در بومهن ساکن می‏شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر بومهن، تعدد متولی در صدور مجوزهای راه‏اندازی کمپ‏های ترک اعتیاد را از بزرگ‏ترین معضل‏ها در این خصوص خواند.
وی ادامه داد: در حال حاضر بهزیستی نسبت به صدور مجوزهای راه‏اندازی کمپ‏های ترک اعتیاد مبادرت می‏ورزد؛ اما به ظاهر شهرداری‏ها نیز در این باره صاحب حق صدور مجوز هستند.
قانبیلی افزود: ‌شهرداری بومهن با درک صحیحی از آسیب‏های اجتماعی ناشی از ازدیاد کمپ‏های ترک اعتیاد از صدور هرگونه مجوز در این خصوص پرهیز می‏کند.
رئیس شورای اسلامی شهر بومهن خاطر نشان کرد: با مراجعه به این مراکز، مجوزهای اخذ شده از نهادهای مختلف ارائه و این تعدد در مراکز صدور از معضلات بزرگ بومهن در این زمینه قلمداد می‏شود.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول