اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

ساماندهی مراکز ترک اعتیاد در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت ساماندهی مراکز ترک اعتیاد در زنجان گفت: ساماندهی مراکز ترک اعتیاد از ضرورت‌های برنامه‌ریزی استان محسوب می‌شود.

ساماندهی مراکز ترک اعتیاد در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اظهار داشت: شورای هماهنگی مواد مخدر همواره با فراز و نشیب ساختاری، سازمانی، مدیریتی و مسئولیتی در پنج سال گذشته مواجه بوده است. 
وی با بیان اینکه شورای هماهنگی مواد مخدر به عنوان ستاد فرابخشی وزارت کشور محسوب می‌شود، افزود: با قبول مسئولیت این شورا توسط وزیر کشور اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است. 
استاندار زنجان یادآور شد: توفیقات این ستاد موجب ادامه روند آن شده و با تعریف دستورالعمل‌های لازم برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است. 
وی بیان داشت: کنترل، کاهش، مبارزه و مدیریت مواد مخدر باید در راستای کاهش این معضل اجتماعی در جامعه در نظر گرفته شود و در راستای عدم رشد آن برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گیرد. 
رئوفی‌نژاد مقابله، پیشگیری و کنترل را از فعالیت‌های استان در این حوزه برشمرد و بیان داشت: ضروری است با برنامه‌ریزی‌های لازم در بخش‌های مختلف این اهداف مورد نظر قرار گیرد. 
وی با بیان اینکه استان زنجان از استان‌های پاک کشور در زمینه مواد مخدر محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: سالانه کمتر از یک تن مواد مخدر در این استان کشف می‌شود. 
استاندار زنجان ساماندهی مراکز ترک اعتیاد را از ضرورت‌های برنامه‌ریزی استان اعلام کرد و متذکر شد: 15 تشکل و سمن در استان در این زمینه فعال هستند که باید با تقویت این سمن‌ها، فعالیت‌های آنان مورد توجه قرار گیرد. 
وی با بیان اینکه باید از ابزارهای تشویقی در این مراکز درمانی استفاده شود، افزود: در صورتی که این مراکز استانداردهای لازم را نداشته باشند تعطیل شده و از فعالیت‌های آنان جلوگیری می‌شود. 
رئوفی‌نژاد بر ضرورت استفاده از تجهیزات بیشتر در مراکز درمانی تاکید کرد و افزود: این مراکز باید به تجهیزات مورد نیاز مجهز باشند.
وی استفاده از امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی استان در بخش‌های مختلف را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: باید حرکت و تحولی در استان آغاز شود که با فعالیت‌های کوتاه و میان مدت در این راستا گام‌های مهمی برداشته شود. 
استاندار زنجان گفت: به دلیل حجم زیاد فعالیت‌های معاون سیاسی و امنیتی، دبیری شورای هماهنگی مواد مخدر استان به آراض ضیایی واگذار می‌شود. 
وی بر ضرورت توجه همه دستگاه‌های اجرایی به مقابله با مواد مخدر تاکید کرد و بیان داشت: استان زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام داده است. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول