اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد

100 برنامه فرهنگی در دهه فجر در لرستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری در دهه مبارک فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

100 برنامه فرهنگی در دهه فجر در لرستان اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ماشاءالله امان‌الهی‌بهاروند امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه مبارک فجر در لرستان گفت: برگزاری بیش از 10 جشنواره به صورت استانی، پنج جشنواره منطقه‌ای و چهار جشنواره ملی از جمله این برنامه‌ها در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.
وی از جمله جشنواره‌های ملی را برگزاری هم‌زمان سه جشنواره بین‌المللی فیلم، تئاتر و تجسمی فجر و همچنین کنگره سراسری شعر روح آدینه عنوان کرد.
معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری چند برنامه‌ منطقه‌ای اظهار داشت: برگزاری همایش منطقه‌ای تجلی شعر در هنر خوشنویسی، جشنواره منطقه‌ای آیینی سنتی، چهارمین همایش حافظان و قاریان برتر منطقه غرب کشور و کنگره منطقه‌ای شعر سیره‌نبوی از جمله برنامه‌های فرهنگی هنری ایام‌الله دهه فجر است.
وی همچنین از تجلیل مفاخر فرهنگ و هنر استان خبر داد و افزود: غبارروبی مزار شهدای استان، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از مقام شامخ شهدا، اعزام کارکنان و هنرمندان به حرم مطهر امام خمینی (ره)، آذین‌بندی و فضاسازی به عنوان بخش دیگری از برنامه‌های این اداره‌کل در این ایام است.
بهاروند گفت: جشنواره استانی وبلاگ‌نویسی صبح انقلاب، جشنواره استانی لاله‌های فجر با موضوع مردم، امام و انقلاب مسابقات استانی، جشنواره استانی شعر فجر، جشنواره قرآنی تسنیم نور و جشنواره استانی نمایش‌های خیابانی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.
وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های کتاب، نرم‌افزار و عکس انقلاب، برگزاری جنگ شادی، ایستگاه نقاشی و توزیع اقلام فرهنگی از برنامه‌های سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب توسط این اداره‌کل است.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول